Hej!
Jag tänkte försöka mig på att göra snygga skivomslag. Jag har börjat använda mig av cd-mallar när jag skriver ut, när omslaget (framsida & baksida) är utskrivet så kan man helt enkelt bara riva lösa omslaget från mallen.
Fråga 1: Var kan jag ladda hem en mall som innehåller framsida och baksida till ett cd-omslag?
Fråga 2: Hur ska jag göra för att få skrivaren att skriva ut så att framsida och baksida hamnar på rätt ställe på papperet under utskrift?
Tack på förhand
Sida 1 av 1
Skriva ut mall till CD-omslag
Skrivet 29 mar 2008, 11:30
Skrivet 29 mar 2008, 11:30
Skrivet 25 apr 2008, 17:13
svar på fråga två:
För att få en bra utskrift för olika omslag blanda andra CD-omslag så rekommenderar jag att du använder CoverXP eller så kan du använda CoverDesign (Osäker på namnet) som följer med Nero, om du nu har Nero installerat på datorn. I Nero har du mallar inkluderat också.
Skrivet 25 apr 2008, 17:13
svar på fråga två:
För att få en bra utskrift för olika omslag blanda andra CD-omslag så rekommenderar jag att du använder CoverXP eller så kan du använda CoverDesign (Osäker på namnet) som följer med Nero, om du nu har Nero installerat på datorn. I Nero har du mallar inkluderat också.
Sida 1 av 1

Logga in
Bli medlem

Citera flera inlägg