Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T-shirt, ett nytt försök!


dune

Rekommendera Poster

Sidan för intresseanmälan är inte tillgänglig sedan igår, eventuellt redan sedan lördags. Kolla upp!

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Skapad
  • Senaste svar
Sidan för intresseanmälan är inte tillgänglig sedan igår, eventuellt redan sedan lördags. Kolla upp!

 

Nertid på servern mellan lördag dag och måndag natt. (Varit bortrest och skulle starta om servern, glömde dock att ändra till den nya Linux-kärnan jag installerat... :D

 

Nu fungera allt fint som fisk i alla fall...

 

 

 

.dune.

----------------------------------------------

- "I find this a nice feature but it is not according to the documentation. Or is it a BUG?"

- "Let´s call it an accidental feature. :-)"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag är väldigt besviken eftersom idén om t-shirten tydligen runnit ut i sanden. Namninsamlingen avslutades för flera månader sedan. Sedan dess har det inte blivit ett enda ord om det från initiativtagaren Dune.

 

 

:thumbsdown:

 

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väldigt besviken eftersom idén om t-shirten tydligen runnit ut i sanden. Namninsamlingen avslutades för flera månader sedan. Sedan dess har det inte blivit ett enda ord om det från initiativtagaren Dune.

 

Hej,

 

Har haft rätt dåligt samvete för hela t-shirtgrejen. All data finns där den skall (och har inte använts till några skumma projekt...) så är det någon som känner för att ta tag i att vektorisera den nya eforum-logotyopen så får den personen gärna ta kontakt med mig.

 

Utan logotyp så blir det svårt att genomföra projektet (=

 

Ber om ursäkt för att saken har runnit ut i sanden.

 

 

.dune.

----------------------------------------------

- "I find this a nice feature but it is not according to the documentation.

Or is it a BUG?"

- "Let´s call it an accidental feature. :-)"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...