Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skribentens namn otydligt


Weyland

Rekommendera Poster

...nu har ni säkert diskuterat detta redan, men jag är lite seg :)

 

Just nu står skribentens namn för ett inlägg antingen till höger eller till vänster ovanför rubriken, beroende på om man listar inlägg i en kanal eller är inne i en tråd - högst förvirrande imho!

 

...det tog mig ett bra tag att ens hitta vem som skrivit ett inlägg utan signatur och helt plötsligt ståd det inte där längre när jag hoppade in i en tråd :)

 

Snälla, låt något så viktigt vara konsekvent - helst ska det stå under inlägget också eller åtminstone så nära inlägget som möjligt vertikalt sett (typ under rubriken) istället för absolut högst upp, flera centimeter ovanför rubriken.

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och snälla slå av "bevakafunktionen" - den är alltid på för min del, spelar ingen roll hur mycket jag bockar ur den - nästa inlägg är den förkryssad igen på och detta har jag inte hunnit vänja mig vid ännu så min inbox blir fortfarande floodad.

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
...och snälla slå av "bevakafunktionen" - den är alltid på för min del, spelar ingen roll hur mycket jag bockar ur den - nästa inlägg är den förkryssad igen på och detta har jag inte hunnit vänja mig vid ännu så min inbox blir fortfarande floodad.

Vilken webbläsare använder du?

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IE6, å det verkar juh fungera sålänge man håller sig i samma tråd... men det har jag för mig stod i någon annan tråd också ;)

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
IE6, å det verkar juh fungera sålänge man håller sig i samma tråd... men det har jag för mig stod i någon annan tråd också ;)
Infon sparas i användarprofilen så det ska inte påverka.

 

Hanterar du cookies på något speciellt sätt?

 

Jag har gjort en liten ändring nu. Kan du prova igen.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu står skribentens namn för ett inlägg antingen till höger eller till vänster ovanför rubriken, beroende på om man listar inlägg i en kanal eller är inne i en tråd - högst förvirrande imho!

 

Imho 2!

 

Snälla, låt något så viktigt vara konsekvent...

 

Jag har inte klagat tidigare på det nya upplägget i allmänhet, men just detta anser jag, lixom du, bör vara konsekvent då denna uppgift är "rätt" viktig, och bör således vara...som sagt...konsekvent. ;)

 

 

Mvh

-Cat [som gillar nya versioner så länge de lirar i den minimalistiska/funktionella tankeligan...;)]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det här problemet verkar kvarstå.. jag måste alltid söka med blicken efter vem som skrivit ett inlägg för jag vet aldrig på vilken sida av inläggshuvudet som det står ;p

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck
Det här problemet verkar kvarstå.. jag måste alltid söka med blicken efter vem som skrivit ett inlägg för jag vet aldrig på vilken sida av inläggshuvudet som det står ;p

Håller med!!

 

Dessutom ersätts nere längst till höger Anv. Info med Anmäl som båda börjar på "A"!

Jag har några gånger i misstag tänkt Anmäla skribenter som jag bara sökt inläggstolkningsnivå på!!

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här problemet verkar kvarstå.. jag måste alltid söka med blicken efter vem som skrivit ett inlägg för jag vet aldrig på vilken sida av inläggshuvudet som det står ;p

 

Neh, det framgår juh inte helt glasklart då GUI:et (ja, faktiskt) inte är konsekvent..

 

..hoppas Erik läser detta och ratificerar ditt förslag!

 

[Red. stavningen...]

 

Mvh

-Cat

 

[inlägget ändrat 2004-03-13 23:05:54 av Cat]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, låt något så viktigt vara konsekvent

Jag håller med till fullo!

 

..nu har ni säkert diskuterat detta redan

Jepp, jag har påpekat det, men det hurrades väl inte på tillräckligt.

 

Red: Här var den: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=559635#560676

 

 

--

Jocke

 

It´s a matter of taste - either you got it, or you don´t.

 

[inlägget ändrat 2004-03-14 10:29:30 av joakimj]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nå då håller vi liv i den här tråden då tillsvidare! Mohaha ;)

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan du startade tråden (och jag läste den), men håller med dig namnet _ska_ vara på samma sida.

Inte hoppa från vänster till höger el. tvärtom.

 

Snälla Erik fixa detta, jag är nog förvirrad än då.

 

/Milkman

 

Ps. Förlåt om jag kanske låter uppröd

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, se hit Erik *vifta för uppmärksamhet* - en viktig tråd här :)

 

Oooh, det var snabbt jobbat! :)

 

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

[inlägget ändrat 2004-03-16 13:01:19 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...