Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fy vad hemskt!


virtuosen

Rekommendera Poster

  • Svars 65
  • Skapad
  • Senaste svar

Ähhh... Ryck upp dig... ;)

 

Efter att ha surfat runt ett tag kommer du säkerligen gilla den nya funktionaliteten.

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju inte någon som passar för ***. Ser iaf hemskt ut på en TFT...

 

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ser ok ut, smaken är som och man vänjer sig, dock är dom tonade fälten lite väl bleka på min jobbdator med TFT-skärm.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen verkar det inte gå att redigera inlägg i efterhand längre heller.

Jag hittar iaf inte hur man gör det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickade i "retro", så trodde jag att det skulle bli lika vackert som förr, men det blev precis likadant som om man inte klickat där..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar att vara neggo men den här var ta mig tusan den dummaste layouten. Finns det någon ångraknapp? Och var har eforum tagit vägen?

 

Jag tycker det är bra korkat att helt ändra designen på eforum utan att använda eforums expertis och rådfråga oss.

 

När jag äntligen lyckats ta bort mina favoriter som bara varit helt meningslöst så kläms det dit igen.

 

Skärpning IDG!

 

/Janspeed

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller helt med! Hemsk layout och färgval.

Säger killen med grönt, blått och rött i signaturen... ;)

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte annat än hålla med... Fruktansvärt.

Funktionaliteten har säkert blivit mycket bättre men jag orkar inte se eländet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickade i "retro", så trodde jag att det skulle bli lika vackert som förr, men det blev precis likadant som om man inte klickat där..

Jepp...Är ganska besviken på nya eForum :(

Små skillnader var det mellan färgtemana oxå...

O många coola funktioner saknar jag..:(

 

Buuuhuuu ;(

 

/Eminos - En gång var jag optimist...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är för att retro är standardtema. Skicka in lite förslag istället för att komma med icke-konstruktiv kritik!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All kritik är per se konstruktiv.

Varför kallas det "retro" om det inte är retro? Man får ju för sig (jag i alla fall) att "retro" innebär samma utseende som Eforum 4.x. Men det är det ju inte..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara lite mer konstuktiv kommer ett exempel, jag kan säkert komma på fler.

Det jag gillat på Eforum är att det (tidigare) inte varit bloatat. Nu surfar man till förstasidan och möts av en hel skärmbild bestående av näst intill 100% lull-lull (och en bild på Erik :).

För att se det jag vill se (senaste inläggen) så måste jag scrolla ner en skärmsida.

 

Efter ett tag upptäcker man att det går att gömma den sk "kanalkartan" men även då är gränssnittet svårt som attan, mest färger och alla antydningar till raka ramar, färgytor och annat som gjorde det lätt att läsa är ersatta med små rutor som hänger utanför och ger svajighet åt hela layouten.

Inser att jag låter negativ och hade jag läst vad jag skrivit så hade jag säkert svarat (eller åtminstone tänkt) "surfa någonannanstans då". Så blir det nog.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen verkar det inte gå att redigera inlägg i efterhand längre heller

Gå till inlägget i tråden, som tidigare alltså. Ovanför knappen för Besvara finns en knapp för redigera.

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till inlägget i tråden, som tidigare alltså. Ovanför knappen för Besvara finns en knapp för redigera.

Jag har tittat med både Mozilla och IE6 och jag kan då inte hitta någon sådan knapp. Mystiskt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Jag har tittat med både Mozilla och IE6 och jag kan då inte hitta någon sådan knapp. Mystiskt.

Jag har märkt att vissa inte kan se denna knapp. Jag tittar just nu på vad det beror på.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...