Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eforum 5 lanseras imorgon (onsdag) klockan 09:30


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Erik Junesjö

Hej!

Som många märkt är en ny version av Eforum påväg ut.

 

Den kommer att släppas imorgon (onsdag) klockan 09:30.

 

Det handlar mest om ny design men även några nya funktioner.

 

Det är säkerligen många som kommer att känna sig lite ovana med det nya gränssnittet till en början. Det är lite samma sak som när de möblerar om i ens favoritbutik, man blir förbannad för inte allt är där det brukar vara.

 

Därmed inte sagt att det inte finns utrymme för era åsikter. Tvärtom vill vi ha konstruktiv kritik på vad som kan ändras så att vi tillsammans kan tweaka till ett bättre Eforum.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kommer att släppas imorgon (onsdag) klockan 09:30.

Jaaa! Äntligen lite frächa grejer :)

Men NEJ! Jag kan ju inte vara mé o inviga 5:an ... Jag har lektion då juh!...man kanske kan skolka? Eller så kanske man kan få ledigt till invigningen ;)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är säkerligen många som kommer att känna sig lite ovana med det nya gränssnittet till en början. Det är lite samma sak som när de möblerar om i ens favoritbutik, man blir förbannad för inte allt är där det brukar vara.

Haha. Det stämmer bra. Jag får shoppa mycket idag, medan jag vet vart sakerna står. :)

 

Därmed inte sagt att det inte finns utrymme för era åsikter. Tvärtom vill vi ha konstruktiv kritik på vad som kan ändras så att vi tillsammans kan tweaka till ett bättre Eforum.

Detta gillar jag skarpt med Eforum. Och åsikter lovar jag att ni kommer få. :)

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som många märkt är en ny version av Eforum påväg ut.

 

Den kommer att släppas imorgon (onsdag) klockan 09:30.

Sweet! Det ska bli kul att se en liten ansiktslyftning, hoppas det inte skiljer sig FÖR mkt bara!

"If it ain't broke..." :)

 

Det är säkerligen många som kommer att känna sig lite ovana med det nya gränssnittet till en början.

Om väldigt många känner sig vilsna även senare kanske det skulle vara användbart att få välja design, 'gamla' eforum eller nya v5 ? Bara en tanke.

 

Är ngt driftstopp beräknat under morgondagen, inför den nya versionen alltså. Vill inte missa när det händer :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ngt driftstopp beräknat under morgondagen, inför den nya versionen alltså. Vill inte missa när det händer :)

Hehe, driftstopp on Eforum - I was there.

Fast det skulle väl inte vara en unik händelse direkt? ;)

 

\\Anp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, varför ändra på något som fungerar?
Exakt min åsikt, som inte riktigt ser framemot den stundande förändringen.

 

Jag får väl ge det en chans ändå. Det kanske känns bättre efter att man använt det ett tag och vant sig. *hoppas*

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, varför ändra på något som fungerar?
Därför att samhället alltid rör sig framåt.

Det är sådana tankar som gör att saker och ting står still.

 

Tror säkert folk sa så om hemsidor från början av 90-talet också. "Vadå, göra om sidan? Varför det?? Ska ni lägga in bilder på sidan?! Men det har ju alltid fungerat förut, ååååhhhh meeen"

:)

 

/Patrik - som är för förnyelse och nytänkande

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen Beta, tjuvkik eller förhandsinfo möjligen????

 

jag har, jag har

 

...men vill inte förstöra spänningen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...men vill inte förstöra spänningen

Haha! Snäälaaa :( En liiten screenshot...typ 800x600 bara :) Jag har ju ingen möjligthet o se eForum 5 -invigningen (imårn morgon), så JAG borde få en förhandstitt...juh! ;P

 

Kom igen nu lillen, ge oss screenshots nu, annars får du en "stor-en" nånstans...;P ;)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kommer att släppas imorgon (onsdag) klockan 09:30.

 

Äntligen! Efterlängtat!

 

Dock misstänker jag att vi får dras med en hel del barnsjukdomar men tillsammans ska vi nog uthärda det. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, bara att sätta sig till rätta, plocka fram något gott att dricka och invänta förändringen om 30 minuter... :)

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre än en halvtimme kvar ...

 

Hej då och tack för allt, ifall det går åt pipan ;)

 

 

0x--x0

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde verkligen det heta 5.0?

Efter att ha sett den version som tillfälligt läckte igår lovar jag dig att det förtjänar att heta 5.0.

 

Med tanke på att Microsoft har gått från Office 2000 via Office XP till Office 2003 på tre år utan att ha presenterat några väldigt revolutionerande skillnader förtjänar förändringen av Eforum nästan att kallas 7.0... ;)

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej då och tack för allt, ifall det går åt pipan ;)

Haha! Om vi inte ses nå mer, så kom ihåg att jag älskar er allihop...för alltid...*snyft* ;)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte du lektion, eller skolkar du för att vara med vid eforums uppgradering? :)

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte du lektion, eller skolkar du för att vara med vid eforums uppgradering? :)

Njää, det visade sej att jag har värsta hålan till 11:30...så jag KAN vara här till invigningen iaf..haa haa ;)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatera igen... ;P

 

/Stefan - som hade hunnit skriva ett inlägg, njuta av att vara först och stänga av kanalkartan innan inlägg nr 2 kom...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...