Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivrutiner för grafikkort till en eNOTE (celeron


ruskor

Rekommendera Poster

Hej!

Skulle hjälpa en kompis att installera om win 98 på hans bärbara eNOTE. Dock så glömde vi att kolla vad det var för grafikkort i datorn innan vi formaterade och installerade om.

Vi har inga skivor som följde med datorn kvar tyvärr. Hur får man reda på vad det är för grafikkort i datorn? Nu så går det bara att köra 16 färger å det är ju inte så hett. Har testat att leta efter drivrutiner på win98 skivan och windows update men den hittar bara nån för vanlig VGA-skärm, eller vad det är.

 

Dator:

iDOT.Computer, eNOTE

466 Mhz celeron

64 MB RAM

6GB hårdisk

 

Tacksam för alla svar!

//

Mange

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova maila deras support om drivrutiner:

 

techsupport@idotpc.com

 

De kanske kan hjälpa dig.

 

/Mats

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
classeharpare

Hej Mange jag studar på Ume universitet Hbreiska och köpte just en Inote från 2000antik kör win 98 men saknar just drivrutiner till ljud och grafik samt pcbryggan, snälla kan du inte berätta hur det gick har ni hittat nåra drivryutiner, om ni har kvar cd till moderbordet så kan jag ordna me en ny recovery skiva, snälla hör av er...

 

claes präst i sorsele

0738328281...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Nä vi fick ingen ordning på problemet. verkar vara omöjligt att hitta drivrutiner till datorn.

vad är 2000antik?

Jo CDn finns kvar.

 

//Mange

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske missförstod dig. det jag menade var att det fanns en cd-spelare till datorn. Han som äger datorn har inga CD-skivor alls, tyvärr!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...