hans jonsson Posted March 23, 2000 Share Posted March 23, 2000 Hjälp! Har nån något tips? Jag ska ansluta två datorer till varandra, en med Win95 b och en med win 98. En databutik sa till mig att det finns en bugg i win95 B som gör att direkt kabelanslutning inte fungerar. Jag har en kabel mellan det två skrivarportarna som båda är inställda på ECP i BIOS. Vilket program kan jag använda för att lyckas göra en filöverförning? finns det ngt shareware? Det är tyvärr lite bråttomm oxå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winvik Posted March 26, 2000 Share Posted March 26, 2000 Stämmer Bra det! Fungerar inte! Laplink är bra program som du kan testa och är bara att ladda ner från ex www.download.com! mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted March 27, 2000 Share Posted March 27, 2000 Vore det inte lite enklare med en nollmodems-kabel och gamla hederliga terminalprogram? Funkar alltid perfekt, även till gamla Atari andra gamla datorer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.