Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Struligt forum


McD

Rekommendera Poster

Hej

 

Satan va detta forum är struligt.

 

Väljer man att svara på ett inlägg så kommer man till inloggnings fönstret....man fyller i användarnamn och lösen...kommer till ALLA forum ?!?!?!? sedan ska man leta efter flash forumet och slutligen leta efter det inlägg man ska svara på. Inte undra på att det ä så lite folk som skiver något här....

 

Bara för att göra detta inlägg tog det alldeles för lång tid att få in satan 3-4 sidor helt i onödan.

 

är jag inne på flashforumet trycker på nytt inlägg ska jag komma till inloggningsidan. När jag loggat in där så ska jag direkt komma till sidan där jag skiver in mitt inlägg! klart...

 

samma sak om jag väljer att svara på ett inlägg trycker på länken kommer till inloggningsidan skriver in där...och sedan driekt till sidan där jag skriver svaret på inlägget.

 

Så jävla struligt nu...

 

det finn sju länkar vid sidan av forumet om man vill till ett annat...

 

Hata detta fourms struktur... Synd bara att man är lite piskad att använda det p ga att alla verkar vara så duktiga som väl skriver här.... Kanske är det så för att det just är så krångligt att göra ett inlägg så alla mesar =) inte orkar logga in.

 

Tänk själv efter hur lång tid det tog för just dig att få ett användarnamn och lösen ? för mig tog det typ 30 min att fylla i allt rätt felmeddelanden hela tiden antingen fel användarnamn eller för kort lösenord istället för att skiva att användarnamn skall vara med minst antaltecken och samma så lösen. Åtminstone borde de ändra på felmeddelandena man får och tala om mer exact vad som är fel...typ du har angett ett för kort lösenord.

 

Nu känns det bättre =)

 

// McD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Är det något speciellt jag ska svara på - så här på rak arm menar jag...

 

Annars har vi ett specialområde här på eForum där vi diskuterar sådana här saker - och som jag hårdbevakar och svarar i efter bästa förmåga.

 

//eforum.idg.se/frames.asp?file=forums.asp&Q=avdelningsid&Value=110

 

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...