Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilket är vilket?


barri

Rekommendera Poster

Jag håller inte med, Outlook Express är en pina - men visst, det är gratis :)

 

...angående nya Outlook är det härligt (i alla fall gränssnittsmässigt och mot Exchange som är det enda jag testat ännu) - och frågan är vad man har för dator om Outlook är långsamt? Det startar juh ungefär som notepad det också, i alla fall här :)

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...angående nya Outlook är det härligt (i alla fall gränssnittsmässigt och mot Exchange som är det enda jag testat ännu)

 

Kan bara hålla med, är det Exchange 2003? Vilket lyft det var för OWA:n när vi gick från Exchange2000 till 2003.

 

Vad gäller OE så är det väl så att gratis är gott, men bedrövligt att använda...

 

Och Bosse_i_skogen: INGEN använder Journal, ta bort Outlook-vyn och använd bara mapplistan istället. Hoppas du "får tag" i skivan för Office 2003 är en höjdare!

 

Ha de´

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller OE så är det väl så att gratis är gott, men bedrövligt att använda...

 

Det finns ju gott om gratisalternativ som är både godare, säkrare och trevliga att använda.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med, är det Exchange 2003? Vilket lyft det var för OWA:n när vi gick från Exchange2000 till 2003.

 

Tyvärr bara Ex2000, men jag har hört att OWAn är mycket snabbare - det behövs verkligen :)

 

Vi hoppade på Ex2000 i våras, gick ut och köpte både en vanlig licens samt en enterpriselicens för att kunna ha en frontend resp. backendserver. Det var dyrt. Sedan kom Ex2003 någon månad senare och meddelade att man slapp köpa dyra enterpriselicenser till den.. doh :)

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och frågan är vad man har för dator om Outlook är långsamt? Det startar juh ungefär som notepad det också, i alla fall här :)

 

Då har du en snabbare dator än jag. Här känns Outlook XP segt och framför allt överarbetat.

 

Bosse, 49,2 kbit/s

 

Hur du ser ut! "http://eforumare.just.nu"

Bredbild! "http://w1.413.telia.com/~u41315250/bredbild.html"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...