Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Antal sms i Z600


modulated

Rekommendera Poster

Det är ju lite futtigt för en såpass modern telefon...:)

 

Nokias 6610 rymmer för mig runt 150 sms, och då har jag dessutom fyllt på telefonen med lite mer spel än normalt samt extra ljud .. Nu skulle det bara finnas funktioner så man kan tanka över sms till datorn och automatiskt rensa mobilen då det görs.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju lite futtigt för en såpass modern telefon...
Vem sitter och läser gamla sms?? Jag brukar rensa mina när jag har typ ca 30-40 st.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ärligt så har jag en skiva med lite program till min 6610 som jag inte installerat ännu... det är nog inte omöjligt att den funktionen finns om jag bara letar lite :) Gäller bara att fixa kabel så jag kan föra över grejerna (nej, min gamla dator har inte ir ;)

 

Annars tycker jag det roligaste med T610 är inkommande samtals koppling till en bild så att man kan se vem som ringer (om man har ett foto vill säga ;)..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, du kanske inte har samma romantiska ådra som jag, eller kanske inte får lika vackra sms, men jag sparar de sms som jag tycker om av någon anledning...

 

Tjejtrams kanske.. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, min flickvän sparar också en del sms som hon får av mig. Tex har hon något sms som är över 4 år gammalt som hon fick nästan precis efter vi blev tillsammans.

 

Men jag menar, man behöver ju inte spara ALLA sms, utan endast de som är speciella och då blir det ju inte så jääättemånga :)

 

Men alla får ju göra som de vill såklart hihi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hela mitt fd förhållande nerskrivet i sms-historia.. ja nerskrivet - det var avskrivet för hand eftersom jag då inte hade nån så "modern" telefon ;)

 

Och jooo - de bliiiiir så många! *lyckligt lottad*

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars tycker jag det roligaste med T610 är inkommande samtals koppling till en bild så att man kan se vem som ringer

Minst lika trevligt är att funktionen även gäller för SMS - alltid trevligt när fästmöns bild dyker upp och texten Ett nytt meddelande från...

 

Jag har förresten full förståelse för det där med att spara SMS, min fästmö sparar (skriver av) i princip samtliga SMS som hon får... Dessutom har hon förmått mig att börja spara alla SMS jag får från henne, jag lagrar dem dock elektroniskt.

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det räcker med 80 st va :) Iaf om man är kille :) Jag rensar också efter en 50-60 st på min 6100.

 

Om du funderar på att köpa en Z600. Tänk då på att den är väldigt stor, inte minst tjock. Kan inte vara speciellt bekväm att ha i byxfickan... :)

 

[inlägget ändrat 2004-01-29 12:51:18 av DIFference]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejtrams kanske..

 

Nä, bara trams. Jag slänger alla SMS som är äldre än en månad. Pojkvännens senaste romantiska SMS brukar jag låta ligga kvar till jag får ett nytt, men det kommer ju lite då och då... Jag hatar när inboxen är full med gamla skräpsms, då använder jag den förträffliga radera alla-funktionen!

----------

We bury our sins, we wash them clean.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv sparar jag undan dem i min egen lilla mapp på telefonen ( å snart till datorn ;) och låter inboxen vara behaglig i antal inkomna sms ... :)

 

Har dock svårt att radera sms (brev,postitlappar,figurer...you name it) som av någon anledning berör mig lite extra, och jag är tack o lov inte ensam om detta - (tjej)trams eller inte :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja en annan sparar mms meddelanden, en del är ju iofs bilder så, men även viktiga sms har flyttats till datorn, mycket från jobbet.

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...