Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ny funktion: [LOG]


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

  • Svars 61
  • Skapad
  • Senaste svar
Erik Junesjö
Stackars Erik. Här kommer han med en superförbättring, och genast kräver alla trehundra sidofunktioner till den. Var tacksamma för vad som görs istället!

Det är suveränt med alla synpunkter. Det visar att folk är angagerade och hjälper mig att bygga en bättre funktion.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[log] Test, test test, test[/log]

 

Perfekt !! :)

 

"Bakåt"-funktionen fungerar inte för att komma till ursprungstexten, men däremot "Uppdatera"

 

:-))

 

Hälsning

 

Björn Die Hard

 

 

[inlägget ändrat 2004-01-21 08:46:33 av Die Hard]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...det var fullt för fler poäng i första inlägget, så jag sätter min här i stället. Det vi har diskuterat i AV & Säkerhet har redan börjat tillämpas där.

 

Man bugar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

Jag har nu ändrat loggtaggen lite efter önskemål från er. Nu ser den ut såhär:

[log]Initialize setup: OCKODAK.DLL 11/25/03 09:20:08

[imagevue - OC_PREINITIALIZE] - complete

[imagevue - OC_INIT_COMPONENT] - complete

[imagevue - OC_QUERY_STATE] - complete

[imagevue - OC_WIZARD_CREATED] - complete

[imagevue - OC_QUERY_STATE] - complete

[imagevue - OC_CALC_DISK_SPACE] - complete

[imagevue - OC_QUEUE_FILE_OPS] - complete

[imagevue - OC_QUEUE_FILE_OPS] - complete

[imagevue - OC_QUERY_STEP_COUNT] - complete

[imagevue - OC_QUERY_STEP_COUNT] - complete

[imagevue - OC_ABOUT_TO_COMMIT_QUEUE] - complete

[imagevue - OC_ABOUT_TO_COMMIT_QUEUE] - complete

[imagevue - OC_COMPLETE_INSTALLATION] - complete

[imagevue - OC_COMPLETE_INSTALLATION] - complete

[imagevue - OC_QUERY_STATE] - complete

[imagevue - OC_CLEANUP] - complete

[/log]

 

[inlägget ändrat 2004-01-21 15:30:19 av Erik Junesjö]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju kanon alltså...

--------------------

Nu behöver bara denna sida uppdateras

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del3

 

/Milkman

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Super! poäng!

 

Hoppas bara alla (newbies) förstår att de tre prickarna/punkterna är klickbara och att de visar det dolda innehållet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket snyggt. Bra jobbat!

 

Hoppas bara det är tillräckligt tydligt för alla.

 

Obs. Det fungerar dock fortfarande inte i besvara-fönstret.

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt!

 

Vi var flera som oberoende av varandra kom på idén att ändra funktionen enligt ovanstående. Kul att det blivit verklighet.

 

Då återstår det bara att fixa så att det även fungerar i besvara-fönstret.

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jättesnyggt i min Firebird.

 

Kör just nu: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.6) Gecko/20040114 Firebird/0.7+

Samt:

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686;en-IS;rv:1.7a) Gecko/20040111 Firebird/0.08.0+

 

[inlägget ändrat 2004-01-21 16:55:39 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dax att uppdatera sig då. Har inte gjort det på ett tag.

 

Uppdaterat Firebird dvs.

 

Men, jag har ju version 0.7, samma som finns på deras hemsida. Inget att uppdater med. Kan trots detta vara ett fel hos mig.

 

 

/T

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rejält OT

Men kan man ominstallera Firebird OCH behålla inmatade lösenord och andr ainställningar?

 

Ny version hemladdad, tänkte kolla snabbt innan jag installerar den om det ovan går.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Obs. Det fungerar dock fortfarande inte i besvara-fönstret.
Då återstår det bara att fixa så att det även fungerar i besvara-fönstret.
Nu fungerar det i besvara-fönstret.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, iaf så länge du går från 0.7.

Sitter du med en 0.5-profil så tror jag den måste skapas om men med allt efter 0.7 så är det bara att köra.

 

Disclamer: Så står det iaf i release-nötterna och det har alltid fungerat för mig :-)

[inlägget ändrat 2004-01-21 17:10:01 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem i Opera.. Efter att jag tömt cachen (och startat om Opera) så såg det bra ut.

 

Ciao,

Anders

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja där ser man, nu ser det bra ut.

 

Ingen ändring i systemet, enbart att jag loggat ut från datorn och nu återkommit.

 

Snyggt Erik.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[GÖM]Helt värdelöst eller...

[log]

et här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om

du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här meddelande består bara av det här, upprepat 10000 gånger räkna om du inte tror mig det här[/log]

[inlägget ändrat 2004-01-21 19:35:53 av Viking Virus]

[inlägget ändrat 2004-01-21 21:51:19 av Erik Junesjö]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

[GÖM]testar, testar, testar[/GÖM]

 

Se om det funkar...nähä!!!

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-01-21 19:52:52 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...