Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort alla favoriter


JANspeed

Rekommendera Poster

Eftersom jag är nyfiken på det mesta så har jag valt alla forum som mina favoriter. Dock känns det lite onödigt för kommer det nya forum så vill jag ju adda dem med. Vad händer om jag raderar alla forum? Vad gör mina favoriter egentligen?

 

/JANspeed

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga favoriter vilket betyder att jag ser alla forum...

 

Idén med favoriter är väl att du kan lägga till de forum du är intresserad av vilket betyder att alla andra sorteras bort.

Det är så jag fattat det i alla fall.

 

/OZn

_________________________________________________

ROM-MINNE - Kräkningar efter första skolfesten

[inlägget ändrat 2004-01-09 12:31:02 av OZn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Mina favoriter" nyttjar jag enbart för att se om det kommit några nya inlägg i vissa forum. Filtrerar bort forum gör jag genom funktionen "Filtrera", inte via mina favoriter. Då ser man även de nya forumen.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dina favoriter är endast genvägar till olika forum, förutsatt att du inte kryssat i någon ruta. Sedan har du ju kryssrutan "Lista enbart inlägg från mina

favoriter på förstasidan" under favoritlistan på förstasidan gör vad det låter som. Du missar alltså inget när du använder favoriter.

 

För att filtrera finns funktionen Filter i Eforummenyn.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idén med favoriter är väl att du kan lägga till de forum du är intresserad av vilket betyder att alla andra sorteras bort.

 

Har du favoriter så listas antalet nya inlägg per favoritforum till höger ovanför "Kanaler", "Senast obesvarade" osv. Inget sorteras bort.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
För att filtrera finns funktionen Filter i Eforummenyn.
Gränssnittet till den funktionen är från och med nu ändrad för att det ska bli lättare att lägga till och ta bort filter.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar det men hittar ingen submit-knapp (och det verkar inte som att bara kryssandet räcker för att toggla forumens status i min FireBird iaf).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt!

 

Vill koda lite mer? Då har jag ett litet jobb för dig.

 

När man har musen över ett forumnamn kan väl beskrivningen av forumet poppa upp. Detta även för fliken Alla forum.

 

 

oooh, jag upptäckte precis att om jag på startsidan trycker alt+1 kommer jag till mitt första favoritforum. KUL!

 

misstänker att det är en gammal "nyhet"

 

 

fhe: Helt korrekt, verkar saknas något.. (oxo FB)

i IE fungerar det, kanske ett "fel" i Firebird :)

/T

 

 

[inlägget ändrat 2004-01-09 15:56:48 av Monshi]

[inlägget ändrat 2004-01-09 20:29:47 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
fhe: Erik verkar ha fixat det, fungerar nu.

Ja, hade lite problem med att få det att fungera i FireBird. Men nu fungerar det även där.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...