Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

El


[W.B.]Ghandi

Rekommendera Poster

Det följer med moderkortsmanual och vidare så kan du ju titta på sidan du uppgav och klicka på länken till Nordichardware´s Datorbyggarskola.

 

Blir du tveksam så kan du höra av dig till eforum igen.

 

Lycka till.

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då får du förlita dig på länken jag sa och dessutom har du som sagt eforum att fråga.

Tycker ändock att manualen borde ha inkluderats.

Har du mailat dom och frågat?

 

 

#Seppo

 

[inlägget ändrat 2004-01-01 23:49:04 av Seppo]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att du mailade, lite ordning får det väl lov att vara även på datorbyggsatser.

 

Ja jag undrade jag också Monshi,

har aldrig varit med om det.

 

 

#Seppo

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl ladda ner manua.. eh, det heter handbok på svenska, ifrån Asus hemsida?

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej dom brukar inte vara det, skulle bli avsevärt dyrt att översätta moderkortsmanualer till alla länders språk, vilket skulle skapa dyrare moderkort.

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Jag har fått en manual på franska/italienska till mitt första datorbygge. Var ett Abit-moderkort om jag minns rätt.

 

Var inte så erfaren då att jag sökte på internet. :-)

 

Men jag satt där och förstod inte ett smack. :-( Någon engelsk hade de inte inne heller. Såklart blev de här panelkontakterna HDD-led och sällskapet felkopplat. Burken startade inte och jag fick lämna in eländet, så jag fick hjälp att få igång datorn.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet.

 

E Cleaver

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han beställde datorbyggsatsen från komplett så ja maila dom och fick svar att det skulle ha vart med manual till moderkortet enligt nedan.

 

Hej Seppo!

 

Det borde ingå, ifall du inte fick med en manual så finns den att hämta från tillverkarens hemsida.

 

MVH Magnus, Komplett.se

 

jag tycker den borde ingå, behöver man resetta nån bygel, switch etc så skulle man vilja ha pappersformatet till hands.

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...