Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur var det med AirPort!


Jonas Wikström

Rekommendera Poster

Erik Gustavsson1

Ha, Jag kommer skicka mina paket via Posten, så jag kommer inte ha några problem......eh..eller?

 

*Lägg ner Ullared*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

Bandbredd.. tja, brun packtape, 25 mm...

 

Jag testade att pinga dom, men kassörskan bara tittade oförstående och efter ett tag ringde hon efter securitas som slängde ut mig, antar att de har spärrat för ping i deras firewall...

Så jag gjorde en "Denial Of Service" attack genom att sno kölappsautomaten...

 

/EGo, hackar vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Bluetooth är 1MBit/s, Airpotty är 11MBit/s.

 

Jag skulle INTE vilja köra databasapplikationer över bluetooth, vilket jag göra dagligen via airport när jag sitter "wireless".

 

// Totte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klas Karlsson

Å andra sidan så brukar man ju inte köra DB på tex en mobiltelefon eller en handdator, i allfall inte livekopplat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajaja, men Starten på denna tråd frågade om Apple hade valt FEL teknologi, d.v.s. Lucent Wireless i stället för bluetooth, och det jag ville påpeka med mitt inlägg var just det att Lucent Wireless (Airport) och bluetooth, som visserligen ligger på samma frekvens 2.g GHz, inte har samma applikationer som målgrupp.

 

Båda teknologierna har SIN inriktining.

 

// Totte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

Precis vad jag har tjôtat om hela tiden..

 

Nu har dessutom 3com släppt sin variant, även den med en högsta hastighet av 11mbps

 

mvh

Erik G

 

PS Tack IDG, för att ni har insett att jag är "The NO 1" ;-) ... (har försökt få bort 1an efter mitt namn, men den bara kommer tillbaka.. )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...