Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Microsoft Outlook 2000


Kpt Haddock

Rekommendera Poster

Jag har som epost program Microsoft Outlook 2000.

Vet med mig att MS Outlook på något sätt arkiverar automatisk mail.

 

Av någon anledning råkade jag flytta alla inkommande mail och även skickade mail till mappen "Outlook idag"(tror jag!)

Nu vill jag ha tag i dessa inkommande o skickade mail och kunna lägga till baka dessa i inkorgen resp skickade mappen.

 

Hur gör man enklast? Går det över huvudtaget?

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med att söka efter .pst filer på datorn. Om du har valt att arkivera outlookobjekt borde det finnas en fil som heter arkiv.pst (sv. ver.)

Välj sedan i outlook att importera mail (Arkiv-imortera/exportera) och välj ovanstående fil.

 

Värt ett försök iallafall ,)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon anledning råkade jag flytta alla inkommande mail och även skickade mail till mappen "Outlook idag"(tror jag!)

Otur, den mappen är lite skum. Man kan lägga meddelanden där men det går inte (utan vidare) att hitta dem så vitt jag vet.

 

Ett trick är dock att använda den avancerade sökfunktionen och söka efter alla meddelanden i Outlook idag.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att visa meddelanden som ligger i Outlook idag om man väljer att inte visa mappens hemsida.

/Datorgumman

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...