Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag är på Computer World Expo-mässan


Jani Andersson

Rekommendera Poster

Jani Andersson

Från måndag till onsdag pågår Computer World Expo-mässan på på Stockholmsmässan i Älvsjö. Jag är självklart med för att visa upp eForum och de andra plus-tjänsterna från IDG.se. Det medför att jag inte kommer att kunna svara på e-post i samma utsträckning som vanligt (min ambition är att besvara det mesta inom en timma och sensat samma dag).

 

Vidare kommer jag antagligen inte att kunna hänga med här heller i samma utsträckning, även om jag kommer att ha möjlighet att surfa från mässan.

 

Ville bara att ni skulle veta det, om någon undrar var jag håller hus...

 

mvh

Jani

 

Ps. Vill du hälsa på oss på mässan så kan du skriva ut en biljett på

http://www.stofair.se/visit/cwexpo/formular.asp?ar=2000&projekt=151. Förutom att du får fri entré så slipper du då köa vid inregistreringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Computer World Expo, ett äventyr bland säljare och annat löst folk. : )

 

nja, CWE. ja ja ännu en IT mässa med 90% män i kostym dvs. SÄLJARE! *pust* nää.. vill inte... orkar inte har inte tid, men jo visst, man måste ju hålla sig uppdaterad...

 

3h och ett par seminarium senare… ja ja man får väl gå ditt imorgon oxå. det var ju faktiskt några seminarium man kunde gå på...

 

 

/C

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Ja, det är ju ganska mycket bransh här, men

det är ju mycket av syftet.

 

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, det är ju klart men även jag är ju en del av branshen...och alla andra icke säljare...

 

men men.. detta är fel forum... synd att det inte finns något CW Expo forum : )

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...