Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Går inte att avinstallera!!!

MarkusPeltonen

Recommended Posts

MarkusPeltonen

Jag har Norton SystemWorks 2001 installerat o har tappat bort CDn. Det har börjat bli CP så jag har laddat ner Norton Antivirus 2004 istället. Bara det att jag inte kan avinstallera det första norton!!

Det står att en "unistall log folder" saknas. Då försöker jag deleta programmappen manuellt (för jag vet inte hur man annars ska göra?! har nån svar?) men då är det vissa filer som inte går att ta bort. Det står åtkomst nekad osv..

Detta fenomen med att filer inte går att ta bort har jag haft förut, o har fortfaranade kvar. Ett par stora videofiler kan jag t ex inte ta bort. Då står det att de används av ett annat programm eller nåt. Men hur kan de användas av ett annat program när jag precis startat upp datan???

Har någon svar på mina frågor? Börjar bli irriterad!

/Markus

Stefan Eklinder

Jag har inte haft ditt problem med att avinstallera Norton Antivirus. Det brukar åka med när jag formaterar hårddisken av en eller annan anledning.

Mitt förslag är att gå in i "Felsäkert läge" och där kan du säkert plocka väck filerna som du inte önskar. Då kan omöjligt några program uppta filerna för dig.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet.

E Cleaver

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...