Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Z600 skit!!


dr.d

Rekommendera Poster

KUL min första Z600 hängde sig och jag var tvungen att ta ut batteriet för att få igång den igen, köpte en helt ny, och gissa vad som hände idag`? den hängde sig också!! bra kvalitet!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gjorde du för att den skulle hänga sig då?

Min T610 har också hängt sig ett par gånger men det har nog varit mitt fel :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde ingenting...första telefonen hade hängt sig när jag tog upp den ur fickan bara... denna hängde sig när jag tryckte på volymknappen för att kolla datumen... knepigt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämna den till ett serviceställe och be att få programvaran uppgraderad om du inte har den senaste.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här får ni ju inte skriva! Jag som kollar mobiler och fastnat för bl. Z600. Nu blir jag ju ännu mer förvirrad.

 

Det finns för många mobiler! Det är dagens sanning! Jag har en fruktansvärd beslutsvånda. Jag kollar på Internet, reklamblad från OnOff och Elgiganten. Jag vill ha den eller den för att i nästa sekund se i tidningen att nu är den inte så dyr, eller den då? Dessa abonnemang för att få telefon billigt eller gratis är en djungel men jag börjar att lära mig... *ler*

 

Bosse, 49,2 kbit/s

 

Visa dig! "http://eforumare.just.nu"

Widescreen nu! http://w1.413.telia.com/~u41315250/bredbild.html

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry men så är det... annars är Z600 bra... men man vet ju aldrig när den hänger sig igen =/

 

hoppas det bara beror på mjukvaran och inget annat...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft många mobiler. Brukar byta 2-3ggr per år.

 

Nu har jag en SE Z600 och har haft den sedan slutet av oktober. Detta är min första mobil som jag inte lyckats hänga. Ännu så länga iaf (ta i trä)

 

Är grymt nöjd. Men som någon skrev; det finns ju mjukvaror att trycka i dem om du har en äldre.

 

// Mr Y

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm detta är min andra Z600 då den första hängde sig så köpte jag en ny!

 

säker på att jag inte fått 2 måndagsexemplar`?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som kollar mobiler och fastnat för bl. Z600

Du kan lugnt skaffa en Z600, det värsta du drabbas av för att slippa ev hängningar är en kostnadsfri uppgradering av mjukvaran.

 

Behovet av att uppgradera telefonens mjukvara finns för övrigt på alla avancerade telefoner.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh..? Så telefonen änger sig när du tar ur batteriet? Mycket udda reaktion hos en telefon som blir utan strömförsörjning...

 

/Stefan - som önskar att vissa personer ägnade 10 sekunder extra åt läsa och förstå inläggen de svarar på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry men så är det... annars är Z600 bra... men man vet ju aldrig när den hänger sig igen =/

Uppgradera din mjukvara eller skaffa en avancerad Nokia (och ev uppgradera mjukvaran på den) men sluta gnälla här.

 

Du har fått ett förslag som med allra största sannolikhet löser ditt problem med hängningar, agera på det förslaget.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mikael Hellström

Jo, det är klart det är telefonen som måste uppgraderas. Du kan väl inte gå o köpa dig en ny om den inte fungerar så bra om du precis köpt den.

 

Det är precis som att köpa en ny bil och när bensinen är slut så köper man sig en ny som är fulltankad. Du har ju minst ett års fri serice/garanti på telefonen. så det är bara o traska in på verkstaden så fixar de telefonen till dig, annars om de inte lyckas inom tre gånger så bör de byta ut den till dig.

 

//Micke

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar byta 2-3ggr per år.

 

När jag läser sånt här så känner jag mig sååå gammal(40-)!

 

Min Ericsson T28s har hängt med i 3 år, (med knappen till luckan intakt). Köpte en Siemens C55 med wap, spel och sånt. Det var kul en månad. Längtade tillbaka till T28:an och sålde C55:an till grannen och började använda min gamla goa stilrena T28s igen...

 

Nu inbillar jag mig att det kan vara kul med en ny mobil igen. Eller en handdator men jag vet inte riktigt...

 

T28:an verkar att balla ur ibland, tappar nätet och så. Då finns det begagnade och genomgångna T28s för 800: - med 14 dagars garanti. Men för de pengarna kan jag få en ny av annat märke. Men då får jag ju köpa billaddare, bordladdare och bärbar handsfree också.

 

Ja livet är besvärligt! *ler*

 

Bosse, 49,2 kbit/s

 

Visa dig! "http://eforumare.just.nu"

Widescreen nu! http://w1.413.telia.com/~u41315250/bredbild.html

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då får jag ju köpa billaddare, bordladdare och bärbar handsfree också.

Om du köper en Z600 slipper du köpa billaddare och handsfree eftersom den har samma kontakt som Ericsson introducerade i och med T28-modellen.

Hur det är med bordsladdaren vet jag inte, kanske är det bara rent stilmässigt som den inte passar.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T28...

 

Till mitt "jobbabonnemang" har jag en T39m. Kanontelefon. T28 har tyvärr lite för kort batteritid för att vara riktigt användbar.

 

[Esc] ...älskar luckan på T39...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden stängd pga av i högsta grad opassande språkbruk riktad mot enskild person! Inlägget är raderat.

 

dr.d, jag ber dig uttrycka dig på ett vårdat sätt.

 

Maratonmannen - moderator Mobiltelefoner.

 

[inlägget ändrat 2003-12-17 16:58:47 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...