Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nytt Forum - Lotus Notes


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Nu är jag inte riktigt med här... En grafisk knapp som heter "Nytt meddelande" har funktionen, att när man klickar på den, skapar ett nytt meddelande. Det måste ju vara tok-logiskt.

Eller har jag missförstått dig på nåt sätt?

 

Jag slänger upp några skärmdumpar. Ursäkta censuren, men jag vill inte bjuda allt för mycket på mig själv. =)

 

http://www.gexus.com/bilder/ln0.jpg (inkorgen i klienten)

http://www.gexus.com/bilder/ln1.jpg (ett meddelande)

http://www.gexus.com/bilder/ln2.jpg (webmail Inkorg)

 

Hare!

 

EDIT: Ändrade länkar.

 

[inlägget ändrat 2003-12-15 12:31:27 av M4rcus]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte låta bli att skratta! Att tro att Lotus Notes enbart är gränssnitt är naivt. SLL, ABB, Handelsbanken, Tele2, Electrolux, Regeringskansliet, Atlas Copco, Apoteket, ICA, Göteborgs Stad m.fl m.fl av de stora företagen och myndigheter skaffar Notes/Domino av helt andra anledningar bl.a säkerhet, support, uppgraderings-strategi, RAD (rapid appl development), samt idagsläget den framtidstro IBM har till platformsoberoendehet och Java.

 

Uppfattade att detta forum skulle handla om Lotus Notes/Domino och inte att hitta de eventuella brister som finns och klanka på dom utan för de som arbetar med produkterna, eller kommer att göra och har frågor och synpunkter rörande detta.

 

Får känlan av att det är gamla ASP-hackare som inte har några hemsidor att bygga som sitter och sprider dynga runt sig.

 

Skärpning

 

En som tycker IT är kul och att IT religion suger.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte låta bli att skratta! Att tro att Lotus Notes enbart är gränssnitt är naivt

Nej, men det kan väl inte hindra andra från att skratta åt just gränssnittet? Det verkar ju roa även dig?

 

Uppfattade att detta forum skulle handla om Lotus Notes/Domino och inte att hitta de eventuella brister som finns och klanka på dom utan för de som arbetar med produkterna, eller kommer att göra och har frågor och synpunkter rörande detta.

Då kanske du ska skriva i dom andra trådarna i detta forumet, och lägga energin på det du tycker är så viktigt? Personligen tror jag inte på att det går att bestämma vad folk ska prata om i ett diskussionsforum. Det är även min personliga åsikt att det är det som är lite av charmen med det.

 

Får känlan av att det är gamla ASP-hackare som inte har några hemsidor att bygga som sitter och sprider dynga runt sig.

Det tror jag inte, jag tror inte heller att någon kommer nappa på den kroken.

 

Skärpning

Aldrig i livet.

 

Välkommen till Eforum, förresten.

 

 

---

Jocke

 

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Roger Lindholm

Suveränt! Det är bra med ett notes forum. Det är många större företag som använder Notes / Domino.

 

 

/ Wath is best in life? Crush the enemies, see them driven before you, hear the lemendation of the women.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...