Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Playstation2 frustration

Greger Hagström

Recommended Posts

Greger Hagström

Sakta smyger sig frustrationen över mig då jag i artikel efter artikel läser om den senaste playstation2 och fantastisk den är.

Frustrationen kommer av att jag efter att ha läst en artikel funderade när denna tingest kan tänkas komma till sverige, jag har letat efter den informationen överallt (troligen inte).

Kan någon vänlig själ belysa denna fråga?

(Svar i stil med "beställ bara över nätet" undanbedes)

Mvh

Martin Sundberg

Har för mig att jag har hört nåt om att denkommer till Sverige till hösten någon gång. Annars så är det väl bara (?) att åka till japan och handla. ;=)

/Mart

Greger Hagström

Tack, jag hoppas verkligen att det kommer att gå undan med utveckling av spel, säga vad man vill men det är ändå skönare att sitta nedsjunken i soffan med en spelkontroll än att huka framför datorn med ett femfingers kommando man måste utföra varje sekund för att inte bli dödad.

Just nu funderar jag mellan Nintendo64(zelda) och att vänta på playstation2 är det någon som sitter med samma tankar?

Mvh

Tompa lainen1

En lysande affärs ide...Åka till Japan & köpa ett tiotal P2:or(upprepade ggr) och sedan sälja för en grym slant på hemmaplan,vad sägs grabbar?

\\Tompa

"säga vad man vill men det är ändå skönare att sitta nedsjunken i soffan med en spelkontroll än att huka framför datorn med ett femfingers kommando man måste utföra varje sekund för att inte bli dödad."

Testa och sätt skärmen på ett bord eller nåt ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...