Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Man kan förstå honom...


Lars2W2

Rekommendera Poster

Ja, synd att han och fler med honom inte gjort slag i saken och verkställt dylika hot. Typ Genocide of Spammers. Då hade han/dom varit verkliga hjältar !

 

Irriterande också med alla dialers på spelsidor för barn, själv har man juh bredband så det är riskfritt attt låta ungarna surfa. Men det behövs ingen större fantasi för att förstå hur dialer-maffian kan förpesta tillvaron för vanliga barnfamiljer. Mera Genocide !

 

Och Telia då, som låter dialer-snubbarna härja fritt och glatt räknar markeringar åt dom !

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Jag förstår honom exceptionellt väl, själv föredrar jag att terrorisera tillbaka företagen med enorma mängder spam. Anser dom sig ha rätt att lägga till mig på sin lista, så har jag rätt att lägga till dom på 50000 mailinglistor/spamutskick.

 

"POP3 servern är seg/krashad, koooonstigt?!?!"

 

Mvh

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Han anklagas för att vid upprepade tillfällen under våren ha hotat de anställda vid ett kanadensiskt företag.

Booher hotade med att skicka ett paket fullt med mjältbrandssporer, att invalidisera en anställd med ett skott och att tortera honom med en borrmaskin och en ispik. Han skulle spåra upp och kastrera de anställda om de inte strök honom från sin e-postlista, sade åklagarna.

 

*LOL*

 

Kör hårt!

 

Hämnden är ljuv, som man säger. Synd att man själv får skit för det. Känner med honom och jag skulle säkert gjort likadant själv när jag blir riktigt förbannad på folk som spammar mig.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Allt du behöver veta finns på internet. Du kan bara inte hitta det.

 

Yttermera.se

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...