Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Alternativ till Adobe Acrobat?


M4rcus

Rekommendera Poster

Hej

 

Efterfrågan på att skapa PDF ökar på min arbetsplats. Dessvärre minskar min budget... Acrobat är relativt dyr, så jag har eventuellt hittat ett alternativ.

 

Det enda användarna har Acrobat till är att göra PDF för att skicka per E-post, de är väldigt sällan inne och arbetar i själva Acrobat, utan använder Distiller eller PDF Writer.

 

Nu har jag hittat nåt som kallas PDFfactory Pro (www.jsk.nu)som verkar klara av det vi behöver. Dessutom kan man ha den som en Windowsskrivare på servern. Detta program är bra mycket billigare än Acrobat också.

 

Användarna är främst caddare (AutoCad) men även vanliga Office-användare också.

 

Nu undrar jag om det är någon som använt denna produkt och kan lämna lite input?

 

/M4rcus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

M4rcus hej :))

 

Lite feedback kan jag ge. Men bara lite.*ler*

I så motto att jag har haft PDFfactory installerat på min dator i ett år, jag använder den nästan inte, men den körs i bakgrunden hela tiden och den har inte orsakat några problem......inga konflikter med andra program......och inte kräver den några maskinvaruresurser.Och som du säger, den ligger som skrivare i mitt nätverk (2 datorer)Dokumenten öppnas sedan i Adobe så mottagaren behöver inte ha PDFfactory.

 

Die Hard

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[Esc]:

Skulle det finnas en recension av PDFFactory på sidorna du länkade till? Jag hittar dock inget.

 

Die Hard:

Vilket operativsystem har du på dina datorer? Det låter ju hursomhelst bra att programmet är buggigt.

 

Om det är någon som har använt PDFFactory lite mer än Die Hard får ni väldigt gärna skriva en rad om vad ni tycker.

 

Ha det!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...