Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avant dc 330


matte77

Rekommendera Poster

Tjena jag tänkte köpa digitalkamera och då jag är student är min ekonomi begränsad...Hittade denna http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/176000/details på netonnet inkl 128Mb minneskort för 1990:-. är det nån som har nån erfarenhet av denna kamera? det är ju faktiskt ett väldigt bra pris...

Tacksam för svar / Matte

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm...

 

- okänt märke (varningsflagga 1)

- Endast digital zoom (varningsflagga 2, du kommer att tröttna fort)

 

Det är antagligen bättre att satsa på en 2MP kamera med bra optik, än en okänd 3MP kamera.

 

Kolla någon av de billigaste Nikonmodellerna här (http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/browse?search=nikon&a_711=&a_705=&sort=3&price_max=&a_716=&a_700=&a_713=&price_min=&a_712=&a_715=&a_701=)

 

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok man ska satsa på känt märke. Kan sträcka mig i pris upp till 3000:-lite drygt. Tyckte en del nikon modellerna var lite stora o fula...Får gärna vara liten kameran, var inne på pricerunner o blev sugen på dels Pentax Optio S + nikon coolpix 3500 samt canon ixus i...

Nu fick man beslutsångest...:-)

får fundera några dagar...

/Matte

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla in näst senaste M3, de testar digitalkameror i prisklassen runt 3000 kr.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat det testet, tyvärr var det mest stora och klumpiga kamror med, lutar allt mer åt pentax optio S. Har hittat den för kring 3000:- på pricerunner...

/Matte

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

En kollega till mig har faktiskt köpt just den kameran och är väldigt nöjd med den trots att den bara har digital zoom. Efter att själv ha sett den så var jag länge på väg att köpa den men fastnade till slut för olympus camedia c-350 zoom för ca: 2575:- på cyberphoto.se

Den är på 3.2Mpixel och har 3x optisk zoom.

Det var just detta med att den inte hade optisk zoom som avgjorde för min del.

 

/Mats

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...