Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Longhorn.....


silverzurfarn

Rekommendera Poster

silverzurfarn

 

Mitt XP Pro funkar kanonbra,stabilt som berget

och har aldrig hängt sig, så det lär nog dröja

ett bra tag innan jag uppgraderar till Longhorn

när det väl kommer ut på marknaden.

 

 

/silverzurfarn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo samma här, jag uppgraderar nog inte förrän det kommer nån ordentlig crack till NGSCP eller vad fan det nu heter. ;)

XP håller nog i 6-7 år till.

 

[inlägget ändrat 2003-11-09 16:25:24 av SYS64738]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ska Longhorn komma ut på marknaden då? Jag hörde 2006 - vilket låter ganska lagom, det är rätt långt kvar tills dess.. känns i så fall skönt att XP kommer att duga som klientoperativ i åtminstone några år till :9

 

--

.Wey

 

Go da! Sing a song!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Finns tydligen ex att köpa i Malaysia. så det borde inte ta lång tid iannan vi har ett här. dock inte the real deal självklart

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
JoXeR skrev:

Finns tydligen ex att köpa i Malaysia. så det borde inte ta lång tid iannan vi har ett här. dock inte the real deal självklart

 

Jo, men det är inga färdigutvecklade operativsystem som säljs på den svarta marknaden i Malayisa. Piratversioner allihop. Utdelade under ett möte med utvecklarna av operativsystemet.

 

Sen har operativsystemet fått fötter...

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Allt du behöver veta finns på internet. Du kan bara inte hitta det.

 

Yttermera.se

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta du och installera en Pre-Alpha-version du... Själv fortsätter jag med XP ett tag till... ;P

 

/Stefan

___________________________________________________________

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and thought to myself, "Where the heck is the cieling ?!" - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne skulle inte heller ta i den med tång. sitter fortfarande och trycker på mitt win2k. iofs för att jag e för lat för att installera om det. men också för att det rullar tillräckligt bra för att jag inte skall frispela.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...