Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ES2 Filterproblem


orchidix

Rekommendera Poster

Har problem med filterinställningarna i Es2`an. När jag öppnar upp mitt projekt så är mmf filtret på Es2 omställt. Himla frustrerande , synligt är dom samma som jag sparade sist med det låter helt annorlunda...? Någon som varit med om samma sak eller vet något om detta? Kör 5.5.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Vad är Es2 för något?

-påmminner om vad ljudkretsen till min gamla 486DX hette.. "nästan lika bra som soundblaster"..

 

Inlägget har genererats genom FAT32!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orchidix: Det låter farligt : / Jag har beställt den men inte fått än, hoppas det inte är någon bugg.

 

Kan det det hjälpa om man sparar "instrumentet" innan man stänger? Fast det ska man ju inte behöva göra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har inte fått det att funka hur jag än gör. Kan vara en bugg , märkligt i sådana fall , men man vet ju aldrig. Ganska fet bugg i sådana fall. Men det märker ju du om du köpt den. Har du kunnat prova ännu? Skulle vara intressant att höra om den funka för dig. Fan , vill ju kunna använda ES2 , den är ju så fet.

 

Peace

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

 

Hej

 

Jag har tyvärr inte fått något svar från Roland, på något sätt : / (och inte fått ES2'an heller för den delen)

 

Tänkte på det, det kan inte vara något "skräp-automation" som ligger kvar? Är det första projektet det blir så här med eller har du varit med om det förut?

 

Robert

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...