Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

*snyft*


Lowtek

Rekommendera Poster

Fick mitt första spam till min privata adress igår. Det var från ett svenskt företag som säljer resor. Fanns en möjlighet att gå in och avregistrera sig hos dem vilket jag täntke var bäst att låta bli.

 

Det värsta är att jag har klarat mig i flera år utan spam och har varit VÄLDIGT försiktig med att lämna ut den.

 

lowtek.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt första spam till min privata adress igår. Det var från ett svenskt företag som säljer resor. Fanns en möjlighet att gå in och avregistrera sig hos dem vilket jag täntke var bäst att låta bli.

 

Det värsta är att jag har klarat mig i flera år utan spam och har varit VÄLDIGT försiktig med att lämna ut den.

 

Hav förtröstan! Jag har en comhem-adress som jag aldrig har lämnat ut på webben. Jag lämnar bara ut den till vänner och bekanta.

 

Jag får ungefär 5 spam/år. Att du nu fått ett spam behöver inte innebära att du kommer att bombarderad!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ett tröstpoäng för säkerhets skull om det är är så att detta spam-mejl är det första i raden av en massiv spam-trafik till din inkorg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det är är så att detta spam-mejl är det första i raden av en massiv spam-trafik till din inkorg.

Hmmm till en av mina adresser (@home.se) så får jag ca ett spam i månaden. Den har funnits på passagensida som klickar mailto: länk.

 

Det behöver inte vara massiv trafik

 

[Esc] - Målar inte fan på väggen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt första spam till min privata adress igår. Det var från ett svenskt företag som säljer resor.

 

travelstart.se? Eller från vem?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...