Just nu i M3-nätverket
Jump to content

TvTool

sjolund27

Recommended Posts

Tjenare!!

Nu har jag problem med mitt tvtool.

Laddade hem nyaste versionen för nån dag sen.

Det såg riktigt bra ut. Men då när jag sätter igång filmen ocg fullscreen mode slutar det fungera efter ca 10 minuter.

Nån som kan hjälpa mig med detta??

MVH //Krister

Kanske betala för det och få den riktiga versionen och inte demoversionen. Från deras hemsida:

The demo version quits automatically after 15 minutes and the TV mode is concluded.

Dock om du söker lite här och har ett hyfsat nytt grafikkort så kommer du kanske inte att ha så stor nytta av tvtool.

Jag har inte demoversionen.

Vet att det stängs av efter 15 minuter men då är det hela programmet som stängs av. För mig är det bara fullscreen funktionen som stängs av efter ca 10 minuter.

TvTool påstår att jag har bytt grafikkort med det har jag inte.

Men skippa TV-tool då.

Skulle tro att 99/100 användare klarar sig utan det programmet. Kan visserligen säkert vara bra om man har en projektor eller annan orsak att behöva styra upplösningen och lite annat lite mer specifikt än vad som går i drivrutinen. För de med en vanlig TV, ja då duger helt klart drivrutinens inställningsmöjligheter.

/T

Ja nog skulle jag klara mig utan det.

Men nu är det fel och jag vill veta vad felet är och hur man fixar det.

Inge mer med det. Så om ni vet nåt som kan vara till hjälp så skriv. Annars kan ni låta bli.

MVH //Krister

sjolund27 skrev:

Jag har inte demoversionen.

Du menar att du har tankat hem "TvTool5.5 Full version (+ serial).exe"?

lowtek.

Det är inte skärmsläckaren som vill köra igång? Testa att inaktivera den, om den är aktiv.

---

Jocke

Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

Hej,

Om du har den köpta versionen så kan du gå in på Tv-tools sidor (som kräver inloggning med den email du angav vid registreringen) och ladda hem senare versioner av programmet.

Kan rekommendera dig att avinstallera, köra "fixen" som tar bort all info ur registret och sen installera senaste versionen från nerladdningssidan och därefter mata in din registreringsinformation

/Seb

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...