Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

splinter cell bana CIA HQ

jasio

Rekommendera Poster

på slutet på banan där jag ska kidnappa spionen jag befinner mej i hallen framför rummet där han står i rökrummet,där i hallen går larmet hela tiden kan ej se nån kamra där eller nåt annat larm kan det vara så att jag har gömt kropparna på fel ställe och därför går larmet där hela tiden????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på slutet på banan där jag ska kidnappa spionen jag befinner mej i hallen framför rummet där han står i rökrummet,där i hallen går larmet hela tiden kan ej se nån kamra där eller nåt annat larm kan det vara så att jag har gömt kropparna på fel ställe och därför går larmet där hela tiden????????????

Det var längesedan jag spelade men om jag inte missminner mig så knep jag spionen innan han går ut i rökrummet. Det går nämligen en vakt där ute så därför kan det vara bra att ta honom innan.

Precis som du säger så kan det vara så att du har misslyckats att gömma en kropp eller liknande...

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...