Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Begagnad bärbar med inbyggd skrivare


Martin Söderlund

Rekommendera Poster

Martin Söderlund

Jag är ute efter en begagnad bärbar dator med inbyggd skrivare. Är det någon som har några tips angående modeller att leta efter. Övre prisnivå är 5000, så den måste ju ha några år på nacken. Lite önskade specs:

 

Inbyggd skrivare

Färgskärm (256 färger räcker)

Helst pentium-processor eller bättre

CD-läsare

Rejält tangentbord

 

Jag tror att Canon släppte några modeller för en hel del år sedan, t.ex. BN 200 med en P75-processor. Någon som vet något om denna modell eller andra liknande. All hjälp uppskattad!

 

/Martin Söderlund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ocks[ h;rt talas om denna skrivare, men jag kan tyv'rr inte s'ga n[t om den, men du kan ju alltid i alla fall titta i n[gra annonser i t.ex. tidningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hej Martin!

Jag har en sådan maskin som du eftersöker, en canon. Vad ska du ha den till om man får lov att fråga? jag menar det är ju inte "state of the art" längre. Jag är ny har på e-forum och vet inte riktigt hur vi ska få kontakt men svara du på ifall du är intresserad så löser det sig säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin Söderlund

Intressant! Jag kan inte lova dig att jag är en allvarlig spekulant (har lite pengaproblem just nu), men du får gärna maila mig (jesaja@swipnet.se) med specifikationerna och ett prisförslag, så ska jag tänka på saken och ge dig ett svar! Tala gärna om var du bor också, så kanske jag kan komma förbi och ta en titt på den. Jag bor själv i Strängnäs.

 

/Martin Söderlund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...