Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Back" funkar inte som den ska!

CyberPet

Rekommendera Poster

Hej där,

Nu får jag ett psykbryt (igen)!

Till exempel när jag är i "Datorkrig" så är det ju ganska långa trådar (ibland över 100 inlägg!) och då brukar jag klicka på den nya inlägget i tråden för att slippa skrolla som en tok. När jag sen vill tillbaka till huvudnivån i "Datorkrig" går jag därför upp till toppen (för att slippa hoppa inom en och samma tråd med back-tangenten) och klickar ut på huvudnivån.

Sen börjar problemen:

Om jag sen klicka på en ny tråd som är kortare så behöver jag ju inte klicka på "Datorkrig" i toppen för att återgå till huvudnivån utan jag klickar då hellre på Back-tangenten... MEN, då börjar inte inladdningen till "Datorkrig"'s huvudnivå utan jag kommer in i det gamla inlägget på över 100 inlägg!

Detta är unikt för eForum, så det är inte min webbläsare som strular... så kan ni fixa detta???

Jag menar bevisligen har jag ju varit inne på "Datorkrig" MELLAN de två inläggen, men likförbenat vill Back-tangenten ta mig till det tidigare inlägget istället för tillbaka till huvudnivån!!!

URK!!!!

Petra

PS, dessutom tar det längre tid att ladda in hela sidan igen när man trycker på "Datorkrig"-länken istället för att bara backa tillbaka.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...