Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adobe Premiere, Ulead VideoStudio, Windows MovieMa


Söderwall

Rekommendera Poster

Jag har tre program installerat på min dator som jag tror är ganska lika varandra. De är Adobe Premiere 6.5, Ulead VideoStudio samt Windows MovieMaker. Jag undrar om jag bör behålla alla tre på hårddisken eller om jag klarar mig med en av dessa. Vilket program är bäst i så fall?

Hoppas någon vänlig själ kan ge mig råd!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på vad du borde ha betalat för Premiere så förstår jag inte frågan? ;)

 

Ungefär som att fråga om man ska radera Photoshop eller MSPaint...

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte så jätteduktig inom detta område men av vad jag har läst så är Adobe premiere det enda program som kan klippa och klistra in filmsnuttar mitt i filmen, jag tror att de andra bara kan klistra in i början eller slutet. Låter lite sjukt nu när jag skriver det!!

 

Men som ovanstående har skrivit; om du har betalat för Premiere så bör svaret vara ganska uppenbart.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Beror ju liksom på vad du ska göra. Om du bara vill ha dem för att skryta med dem så kan du haall tre. Om du bra ska göra små putte snuttar när kompisen t ex petar näsan då han är full och lägga på internet räcker nog Windows MediaMaker gott och väl.

 

Ska du redigera filmer och göra lite mer avancerade saker så får du nog välja bland de övriga två

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...