Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bevakning utan mail.


ZanY

Rekommendera Poster

Är det bara jag som skulle vilja bevaka inlägg utan att få mail när det händer något.

Jag skulle vilja se om det hänt något på trådarna direkt under 'Bevaka'-fliken.

Jag vill inte gärna få ett mail såfort det händer något, det skulle störa lite för mycket i jobbet. Men att kunna logga in och titta när man känner för det vore finfint.

 

/Mn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer mig på din sida...

 

Har framfört det för i ett eller annat format men utvecklingen verkar ha stannat lite. Det var visst någon som slutade vilket innebar att arbetet på Eforum 5 har fått avbrytas eller ivartfall har bromsats upp en del.

 

En kort önskelista, har sagt det förr. :)

 

Bevakning av trådar presenterade liknande det som sker på senaste inlägg/senaste trådar.

 

Och möjlighet att enkelt se vilka gamla trådar man varit aktiv i och se om nya inlägg dykt upp i dessa sedan man senaste kontrollerade detta.

 

Nåja, Eforum fungerar bra som det är men man kan alltid önska sig mer.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det jag tycker är bäst är trådstrukturen, istället för det gamla vanliga "alla inlägg i botten"-skräpet.

 

--tillägg

uhm.. och naturligtvis alla trevliga och kunniga personer som är här. :)

 

Ciao,

Anders

 

 

[inlägget ändrat 2003-10-02 23:18:15 av Anders N]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med... Det finns massor med trådar jag vill bevaka men som blir hopplöst jobbiga att bevaka när man får 25 mail medans man är på lunch.

 

Om inte annat för att minska lasten på IDG:s servrar så skulle jag kunna tänka mig att ett trevligt alternativ (till dagens lösning) vore om man kunde få ett mail med vad som hänt senaste <valbar tid>.

 

Frågorna borde inte vara så svåra att slänga ihop (sa han, utan att ha en aning om hur databaserna är designade :)) men om det är möjligt beror väl till syvende og sidst på hur det hela är byggt (och förmodligen på om IDG kan hitta den webbtekniker de söker).

 

Kunde man få en sammanfattning på webben som du föreslår skulle det räcka långt det med fast jag skulle ändå vilja ha kvar mailbevakningen för vissa trådar.

 

[inlägget ändrat 2003-10-02 23:24:21 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...