Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

.nu domän till en billig penning.


wigstroem

Rekommendera Poster

Jag vill alltså införskaffa en styck domänadress på formen domän.nu. Samtidigt så vill jag ha full kontroll av min domän, som via denna sida ->

( http://access.enom.com/Default.asp ) (om någon känner till den?). Jag vill alltså ha en kontrollpanel där jag kan ställa in forwards, A, CNAME, möjlighet att kunna ändra mina egna kontaktuppgifter osv samt förstås även kunna välja egna DNS-servrar. Företaget måste vara lokaliserat i Sverige, eftersom jag ej har något plastkort. Priset ska helst ligga mellan 500-600kr/2år, då jag är rätt fattig och känner att jag inte vill betala mer. Jag vet att dom allra flesta domänleverantörer brukar kosta mycket mer än så, men skadar ju inte att fråga iallafall. Jo, sen ska det helst ingå minst 10st mail/subforwards, men gärna mer. Det ska allså ingå i priset, jag vill inte betala massa extra avgifter. Möjligen en registreringsavgift om det är nödvändigt. Tror ni det finns något företag överhuvudtaget som skulle kunna uppfylla ovanstående krav eller är det omöjligt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...