Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Shareware - Tiden ute !


lundakillen

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag undrar! Jag har laddat ner ett shareware som jag skulle få prova gratis 30 dagar. Nu exakvera jag programmet. Men har sedan varit bortrest, när jag kom hem skulle jag fortsätta att utvärdera programmet, men döm av min min förvåning när det inte fungerade.

 

Inga problem tänkte jag, avinstallerade programmet igen och sedan installerade jag igen, men se det gick inte !!!

 

Så även om jag avistallerar programmet måste det finnas skräpfiler någonstans , jag har varit nere i Registret och rotat men utan resultat.

 

Inte skall jag behöva rensa hela Windows System katalog eller Winwows katalogen för att kunna installer programmet igen?

 

Finns någon duktig hacker som kan hjälpa mig?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej! Det hjälper inte denna typ av crackar måste exakveras innan tiden gått ut, så tyvärr det hjälper inte!!

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det för program?

att leta igenom registret lär inte heller hjälpa då programmet inte rent ut säger att värdet kommer från det programmet (det vore ytterst klantigt av programmeraren)

har du testat att ställa om klockan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Enklast är att ladda ner en gratis verison av

Norton Uninstall delux. och avinstallera den version du testat. Sedan är det bara att installera och avinstallera hur mycket man vill.

 

Patric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...