Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bilder på himlen


CJ Björkdahl

Rekommendera Poster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för komplimangerna..

 

Japp, 26:an var mitt försök att kolla hur det egentligen står till under badkaret ("bubbelpoolen").. Kom på att digitalkameran under fronten besparar ju en massa jobb! (att ta bort en bubbelpoolsfront är inte det enklaste!)

 

Bubbelpoolen släpades upp av undertecknad (vägde ett kvarts ton, jag såg ut som Skalman) till andra våningen och inkopplades av mig och grannen tillsammans, den senare är behörig elektriker..

 

Partille-himlen är väldigt häftig.. Vi har vackra moln här nästan varendaste dag.. Hur mycket som helst att plåta!! (Man kunde nog ta som jobb att fixa skrivbordsunderlägg?) Lätt jobb, i så fall..

 

 

 

 

Inlägget har genererats genom FAT32!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte undra på att du är kunnig i silverfisk-världen;)

F.ö. är västkustens himmel oftast mycket mer dramatisk och vacker än östkustens. Tacksamt foto-objekt, det är klart.

------

MVH//Lena Marie

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att de fyra sista var så hårt beskurna (eller inzoomade). De hade vunnit mycket på att ha någon slags inramning. Hustakssilhuetterna eller fönsterkarmen eller vad det nu kan ha varit som man skymtar på vissa av bilderna borde ha fått vara med mer.

 

Annars fina.

 

//jonasn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog några bilder efter veckans storm.. (coolpix2000)

(nog påminner det om ett svampmoln??)

Nja - asså svampmoln vet jag inte. Det var troligtvis bara rökigheten efter att jag öppnat en flaska Laphroaig igår.. :)

 

[inlägget skrivet av NoiseKiller] - hade ingen aaaaning om hur rökigt det kunde vara..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...