Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nån som handlat från www.shg.biz?


Visionaire

Rekommendera Poster

Hallåj!

 

Det är dags att köpa ny dator, och av en slump snubblade jag över www.shg.biz

Är det nån som handlat därifrån nån gång? Är det en vettig firma eller en bluff? Priserna är nästan lite för bra för att vara sanna och på ett helt datorpaket så klår man datorbutiken.com med ett par tusenlappar med exakt samma komponenter.

 

Man kan tycka att med så bra priser bode många känna till dem, men det verkar inte som så...

 

Företaget verkar bara ha en liten order- och returmottagning i Sverige (jönköping), resten verkar skötas från danmark. Kanske därför det är billigt? Är datorprylar billigare i danmark?

 

/Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har handlat på komplett.se och fick mina grejer på ett par dagar.

 

Nu är det dags att returnera moderkortet pga kontakterna för fläktarna slutat fungera, om de sköter det smidigt och utan problem är det ju en riktigt bra och tillförlitlig butik.

 

Ofta är det inte förrän grejerna man fått börjar strula och man ska returnera man kan se om det är ett bra företag man har att göra med när det gäller köp över internet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags att returnera moderkortet pga kontakterna för fläktarna slutat fungera, om de sköter det smidigt och utan problem är det ju en riktigt bra och tillförlitlig butik.

Det var inget problem med att få ett nytt moderkort av Komplett när mitt 'gick' sönder (eh, råkade bryta av en spole).

 

Det var inte speciellt gammalt, två veckor kanske.

 

 

0x-x0

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har aldrig tidigare hört talas om den butiken, det verkar inte någon annan heller...

 

Mvk K Arne S

_______________________________________________

 

SAMHALL, är det en före detta simhall ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ändrar mig och stryker frågan, efter ytterligare ett besök på hemsidan. Dom är nämligen inte alls så billiga som jag trodde från början, främst pga att dom verkar ha nåt fel på priserna i konfiguratorn.

 

Jag byggde ihop mitt paket och fick det till att kosta bra precis 9000:- inkl. moms, vilket var typ 1500 billigare än datorbutiken.

Men när jag sen la paketet i varukorgen så steg plötsligt priset till 12600 kr!

Det blir nog inte den här firman ändå...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...