morto Posted September 12, 2003 Share Posted September 12, 2003 Jag undrar hur comhem fungerar att spela med? Får man bra ping när man spelar? Vet att det var problem med comhem förut att dom hade kass ping? Jag funderar på att skaffa den som är 2mbit ner och 400Kbit upp. /Oscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
[TM$] Sinner Posted September 14, 2003 Share Posted September 14, 2003 Hej! Är en spelare av Ghost Recon sedan snart 2 år tillbaka och är medlem i en klan. Har haft ComHem bredband i snart 3 år. Både 0,5mbit/s och nu 1mbit/s. Det går bra att spela på andra servrar - men inte så lyckat att var host för en egen server om inte antalet spelare kan begränsas till max 6-8 spelare. Klart beroende är ju oxå vilket spel du tänkt dig. Battlefield 1942 Secret weapons har en upstream på 20-25kb/s - och max upp för ComHem 1mbit/s är just 20kb/s - med andra ord LAGG! Jag har ansökt om BBB 10mbit/s i hop om att det ska funka bättre då jag har behov av att agera server ganska ofta. Mvh [TM$] Sinner Visit: http://www.themercenaries.biz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.