Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Excel - lovers"


KTH

Rekommendera Poster

När hamnade Östersund över polcirkeln??

 

Ja, det var skumt. Bor i östersund själv och jag vet med säkerhet att östersund inte ligger ovanför polcirkeln. Den ligger väl uppe vid Luleå ungefär?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Colo redigerade materialet i några avseende (near blev above!) och KISS Keep it Simpel & Stupid blev Silly..

 

I vissa fall blev det rätt i andra inte... ;-)

 

Mvh

Dennis

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monshi & Co gör ett godkänt jobb och det är trevligt att se honom och mfl andra ta ett stort ansvar och att de utvecklas :-)

 

Svar: Nej, endast gästspel som detta.

 

Mvh

Dennis

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du moderator så kan det väl inte skada med en lätt comeback? Rätt tillfälle är det väl också nu när du gjort det officiellt? Förhoppningsvis har eforum ändrat sig och om inte så kan du ju bara ta ett nytt uppehåll?

 

Jag vet inte många forum där någon skulle få så mycket respons som du fick när du skrev att du skulle lägga av. Bara det tycker jag säger en hel del om detta forum.

 

 

/JANspeed

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

JanSpeed

Tack - Du har givetvis rätt i det du skriver och det känns roligt. F n har jag en hög arbetsbelastning som begränsar mitt engagemang till gästspel.

 

Abstinensbesvär?

 

Nej, under februari - juni har jag aktivt hjälpt min vän Dave (Hawley) att få igång sitt forum (http://ozgrid.com/forum/index.php) där har jag också hela min tokiga UK-familj ;-)

 

Må gott och på återhörande,

 

Dennis

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man undrar lite över substansen i inlägget och antal givna poäng här!?

Är det inte lite väääl löjligt?

Jag menar, ett fempoängarinlägg borde väl ha tillrättalagt _lite_ mer frågetecken.

 

 

0x-x0

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0x2A

Man undrar lite över substansen i inlägget och antal givna poäng här!?

Är det inte lite väääl löjligt?

Jag menar, ett fempoängarinlägg borde väl ha tillrättalagt _lite_ mer frågetecken.

 

När en av E-forums mest uppskattade deltagare återkommer efter en tids frånvaro, må det vara förlåtligt om viss glädjefnatt infinner sig bland oss deltagare.

 

[inlägget ändrat 2003-09-07 11:13:27 av KTH]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar, ett fempoängarinlägg borde väl ha tillrättalagt _lite_ mer frågetecken.

Jo, men det var en massa frågetecken som rätades ut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...