Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bredband


Nisse

Rekommendera Poster

Jag bor på en liten ort som kommer få bredbandsuppkoppling. Vilka kostnader gäller för bredband? Vilket pris får man räkna med till privatpersoner? Är det krångligt att få det? Vad är bra och dåligt med bredbandsuppkoppling? Vem får mest nytta av det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har sagts tidigare men måste tydligen upprepas ännu en gång - korsposting är ett oskick och hör inte hemma på IDG eForum!

 

Citat från "Det finstilta" för IDG eForum:

"Frågor du vill ställa eller ämnen du vill diskutera ställer du i ett (1) forum, det vill säga repetera inte samma inlägg i flera forum. Dessa så kallade korspostningar höjer oftast inte chansen att få svar utan verkar snarare som ett irritationsmoment. Korspostningar kommer helt sonika att tas bort från överflödiga forum."

 

Det är hög tid att du läser och RESPEKTERAR reglerna för IDG eForum!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nisse.

Ditt korspostade inlägg är borttaget från forumet Dr.Data.

Tacksam om du i fortsättningen kunde hålla dig till att ställa din fråga i ett forum.

 

Tips 1. Innan du ställer din fråga, kika igenom vilka forum som finns och välj det där du tror har störst chans att få svar.

 

Tips 2. Skulle du efter en period inte få svar på det i det forum du skrivit det i, försök en andra gång i ett annat forum. Börja ditt inlägg med att förklara varför du ställer frågan igen, t ex "Jag ställde den här frågan tidigare i diskussionen X men fick inget tydligt svar, därför gör jag ett nytt försök här ..."

 

Tips 3. Ovanstående bör inte repeteras fler än en gång.

 

Tack för din uppmärksamhet och medverkan.

/Mvh Mats Hultgren, IDG.se

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...