Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Forumförslag


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Ju mer man lär sig desto mer inser man att man inte kan. Skribentlistan säger bara att jag är duktig på att snacka skit, inget annat. Högt uppe på utdelade-poäng-listan bevisar att man har haft mycket frågor som man fått bra svar på. Det säger inget om "datorvana".

 

håller med att man inte behöver nån speciell datorvana för det, MEN, om man pluggar till webb-tekniker så måste man väl ändå vara liiite grymmare på datorer än nån som precis lärt sig vad internet är (bildligt talat)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

qwert87: Hör du. Det var inte meningen att slå ner på det du sa. Sorry om du tog illa upp:)

------

MVH//Lena Marie

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
En annan site där man kan utbyta erfarenheter o likn. är ju http://www2.cint.se/Sweden/index2b.htm

 

Jo, det finns många sådana sajter ute på nätet om man verkligen letar upp dessa. Jag tyckte bara att det vore smidigare att ha det på Eforum. Ett eget forum där alla härinne kan diskutera produkter som de köpt och som de kanske inte är nöjda med.

 

Det tar ju lite tid att kasta sig ut på en sökmotor och söka recensioner om SonyEricsson T200 t ex. Då är det enklare att söka på Eforum. Om nu någon har skrivit något om den mobiltelefonen.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Själva idén tycker jag låter jättebra. Speciellt med alla debatter/diskussioner/frågor om webbhotell som dyker upp här med jämna mellanrum. Samtidigt vill jag slå ett slag för IDGs testcenter som dels samlar tester från samtliga tidningar och dels samlar in "läsarnas kommentarer". http://testcentret.idg.se

 

 

.dune.

----------------------------------------------

push@A,$_ for reverse q.e...q.n.;for(@A){$_=unpack(q|c|,$_);@a=split//; shift@a;shift@a if $a[$[]eq$[;$_=join q||,@a};print $_,$/for reverse @A

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Något i stil med "läsarrecensioner" kanske. Lite längre: "läsarnas egna produkttester" (eller användarnas eller besökarnas kanske?).

 

"Testade prylar" kanske fungerar...

 

Ja, jag satt och funderade på om man inte skulle kunna kalla det för "E-prylrecension".

 

Nä, förresten, det låter kanske för lamt. :-)

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...