Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Autohoppet till skrivet inlägg


CyberPet

Rekommendera Poster

Hej vänner!

 

Jag blev jätteglad att se att mitt förslag med senaste inlägg var inlagt. SUVERÄNT!! Tack och bock.

 

Nu har jag dock upptäckt något som kanske bara uppstår i Netscape Navigator 4.08 (eftersom det är den läsaren jag mest använder)....

 

När jag skrivit ett inlägg så har det ju kommit till ett nyhet, om jag inte klickar på länken att hoppa tillbaka så hoppar jag automatiskt tillbaka till inlägget jag svarat på... fast med ett litet problem, sidan uppdateras inte och jag ser inte mitt inlägg!

 

När jag klickar på länken manuellt funkar det ju, men den automatiska funktionen uppdaterar inte så jag kan direkt se mitt nya inlägg. Jag måste klicka ut mig ur tråden och sen tillbaka igen, då finns mitt inlägg där.

 

Nån annan än jag som upptäckt samma sak? Eller är det Netscape Navigator 4.08 som inte hänger med i utvecklingen?

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Hej Petra!

 

Jo, vi tog till oss dina förslag och under veckan har vi alltså stoppat in dem i drift. Kul att det uppskattas!

 

Om det är "ditt inlägg är inlagt"-länken du tänker på så är det ju något jag tidigare tagit upp med er i "Förslagslådan" och en förändring är på G. När den dyker upp vet jag inte, om några veckor kanske. Jag återkommer när vi spikat ett datum.

 

mvh

Jani Andersson

eforum.idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...