Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min mp3-spelare förvann i posten då jag skickade u


Kristianstad

Rekommendera Poster

JOS-CustomerService

Hej !

 

Detta är ett meddelande från Jens of Sweden:

 

Kristoffer:

 

Vi har låtit meddela dig att du angivit fel adress på kurvertet vilket är vårt fel eftersom du fått fel adress av oss. Men du har dessutom glömt att ange din avsändaradress vilket är en förutsättning för att spåra brev samt försändelser. Detta måste alltid anges oavsett till vem du skickar.

 

Eftersom denna saknas har troligtvis kurvetet skickats till PTS = Post & Telestyrelsen, som är behöriga att öppna brev utan märkt avsändare (enligt reglerna för sekretess). Detta brukar tyvärr ta lång tid innan PTS öppnar brevet och letar efter avsändaren.

 

Vi har meddelat dig att vi inte kan göra något förräns PTS eller Posten återkommer med mer information. Vi förstår att du naturligtvis vill ha tillbaka din mp3-spelare så snart som möjligt men vi har kommit överrens om att avvakta och se om PTS hittar dig som avsändare.

 

Återigen, så har vi gjort allt vad vi kunnat i nuläget och vi kommer naturligtvis att övervaka detta och visar det sig att kurvertet inte dyker upp kan vi i vissa undantag (goodwill) hjälpa till ändå.

 

 

Bästa hälsningar

 

 

Teamet på Jens of Sweden

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

På måndag förmiddag ringde jag upp brevbäraren för det aktuella postnummerområdet och hon meddelade att hon fått ett kuvert adresserat till "Sintervägen 15" som hon lämnade till Jens Of Sweden AB och under denna period har hon alltså inte lämnat några brev till PTS.

 

På måndagseftermiddagen låg det ett kuvert med en ny mp3-spelare på posten. Det måste alltså skickats på fredagen eller torsdagen (innan jag ringde JOS och fick information om att de inte fått något kuvert från mig).

Mystiskt...?

 

Skickade sedan ett mail till Jens Of Sweden och tackade.

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Ibland är det nästan värt att skicka grejer som man kan kolla med Packtraq (eller vad det heter nuförtiden)

 

Mvh

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...