Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var köper jag min iMac?


oa

Rekommendera Poster

Var köper jag min iMac och vad kostar den...

Finns det nån bra hemsida man kan kolla på?

 

Har nämligen en iMac på skolan, den e kanon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Jag rekommenderar dig att köpa din Imac på en "riktig" mac-butik. Du kanske behöver åka till någom större men det är det bara värt för att få tydliga svar. Annars kan man beställa sin Imac direkt från Apple:s svenska hemsida, den levereras fraktfritt! jättebra. ONOFF har också Imac men där står de i något hörn helt dammiga och försäljarna kan inget om dom och vill hellre sälja äckliga PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hur kommer det sig att försäljarna fullständigt struntar i att försöka sälja sina produkter ibland. Hade det gällt ett visst märke av TV-apparater hade säkert ledningen kommit och klagat men så fort det gäller Mac så är det Ok!

Dålig stil!

 

Min farbror gick in på Siba en gång och frågade en försäljare om de hade fått in de nya G4orna.

"Vad är en G4?" blev svaret från försäljaren.

 

Men iMac har i alla fall börjat säljas på HiFi-ställen, och det är ju alltid ett framsteg. Sist en Mac såldes på ett sånt ställe tror jag var innan PowerMac 5xxx togs bort från marknaden.

Men det är ändå alltid bäst att köpa hos en auktoriserad Apple-återförsäljare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag säger bara: handla inte hos Siba. En försäljare som inte vet vad en G4 är för något ska inte få något sålt. Jag rekommenderar ett vanligt Apple Center för där slipper man idiotiska frågor av typen: "Vad är en G4?" "Finns F/A-18 Korea till Mac? Jag trodde att det bara fanns till PC!" "Vad är iMac för något?" o.s.v

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...