Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra importställen?


Marki

Rekommendera Poster

Jag ska köpa en Canon Powershot G3. Jag söker efter ett billigt stället att köpa en ifrån.

 

Är det någon som har något bra tips på en bra sida att importera ifrån. Helst då inom Eu. Ett extra + är om man kan betala genom postförskott.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat det förrut men i det flesta fallen går det inte att beställa över gränserna + verkar dem bara ta med Storbritannien och Frankrike, men inte tyskland.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tittat runt lite och jag hittade http://pixxass.de som har bra priser (G3 är cirka 1300kr billigare än i sverige). Men hela sidan är på tyska så jag fattar inget om leveransen :P

 

Någon som har beställt där förrut?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick in på kundbetygen på sidan och hittade:

 

Henrik schrieb:

Top class service! I received my digital camera within a week from ordering it (Germany - Sweden). The price was unbeatable. I got confirmation on my order as well as an e-mail telling me when the camera was sent from Germany. Super!! 

 

Låter ju perfekt :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, http://pixxass.de är väldigt likt www.alfadigi.com och liknande produkter säljer dom, men det beror inte på att det är samma bolag på något sätt.

Varför det blir så likt är för att dom använder samma shopp system.

Inte för att det är samma bolag alfadigi.com är helt svenskt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att det är samma bolag alfadigi.com är helt svenskt

Jag vet, eftgersom jag handlat från dem och jag hade för mig att det var enskild firma, eller möjligtvis handelsbolag.

 

Men visst var det skrämmande likt

 

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...