Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Clickontime.se


.mixon

Rekommendera Poster

Någon som har någon erfarenhet att handla på Clickontime.se?

 

Är på jakt efter billigaste SE T610:an och har hittat den här.

 

Företaget var med på pricerunner.se tidigare men har tagits bort...

 

/mixon

 

[inlägget ändrat 2003-08-01 15:46:37 av mixon1]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emanuel Jansson

Inget bra ställe!

Förskotts betalning!

 

Beställde där en gång! var tvugen att kräva tillbaka mina pengar eftersom de aldrig skickade varan!

 

Beställ istället på http://www.jt.nu !

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej!

 

 

Vi såg Ert inlägg och blev lite fundersamma..

 

 

1. Vi hittar Er ej i Vårt system.

2. Vi har aldrig fått in en betalning av Er.

3. Vi har aldrig betalat ut pengar eller krediterat något till Er

4. Vi har 4 betalningsmöjligheter och bl.a. postförskott.

5. Vi önskar få reda på mer om Ert missöde och ber Er vänligen kontakta oss snarast.

 

 

 

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi såg Ert inlägg

...

MVH

 

Håkan

Är du alltid "vi"? Scary... ;)

 

/Stefan - som är skeptisk till företag som surfar runt på forum och gör reklam för sig...

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Eftersom du kortade ner vårt inlägg så såg det väldigt konstigt ut, det håller jag med om. Men om vi övergår till Era frågor.

 

1. Vi har sökt efter emanuel J***** som han heter och kan tyvärr ej hitta honom. Vilket leder misstankar om illvilligt förtal eventuellt underminering. Vi kan komma att vidta rättsliga åtgärder om denna misstanke blir allt för stark.

 

2. Varför vi är på ett forum nu är för att rentvå oss från denna illvilliga debatt.

 

3. Vi marknadsför oss ej via detta medel utan såg bara ett felaktigt uttalande från inläggaren.

 

4. Vill du fortsätta insinuera är du hjärtligt välkommen att ringa oss under kontorstid då även jag återfinns på kontoret och ta upp detta med mig. Om Jag ej återfinns på kontoret har du sex andra att tala med för att få "upplysningar".

 

 

Mycket Vänliga Hälsningar

 

Håkan Fägnell

Clickontime AB

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du kortade ner vårt inlägg så såg det väldigt konstigt ut,

 

Vem kortade ned vadå? Inte i den här tråden i alla fall...

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du kortade ner vårt inlägg så såg det väldigt konstigt ut...

För att använda dina egna ord, insinuation.

Det är ingen som har kortat ner ditt inlägg. Det är rent påhitt.

Det är bara u.t. i egenskap av moderator som har den behörigheten. Och det går inte att göra utan att det syns i inlägget att det är redigerat.

 

Passar samtidigt på att flytta tråden till På konsumentens sida.

 

Maratonmannen - moderator Mobiltelefoner.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VAd då konstigt för att jag kortade ner..? Du (ni?) skriver ju likadant:

 

...vårt inlägg...

1. Vi har...

2. Varför vi är på ett forum...

...

Mycket Vänliga Hälsningar

Håkan Fägnell

 

Du är ju fortfarande "vi"... ;)

 

Angående fråga 1 till Emanuel, hur vet du att den beställning han skriver om är gjord i det namnet?

 

Fråga 2 och 3, du har en skum attityd... Du ska bara rentvå företaget... Hur vore det om företaget (du) istället visade lite mer ödmjukhet? Företag som agerar som du gjort hittills i tråden handlar iaf inte jag av...

 

Angående marknadsföring... Har man företagsnamnet som nick tycker jag det är svårt att neka till anklagelsen om marknadsföring...

 

Fråga 4, varför skulle jag ringa dig? Debatten här på forumet främjar fler...

 

 

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Återigen har vi en som Ej läser igenom Alla tidigare inlägg utan bara de senaste..

 

Det Jag menade med inlägget var att i hans version (dvs HANS inlägg så kortades vårt inlägg ner när han beskrev vad vi skrivit.)

...

 

 

Vi såg Ert inlägg

 

...

 

MVH

 

Håkan

 

Är du alltid "vi"? Scary... ;)

 

/Stefan - som är skeptisk till företag som surfar runt på forum och gör reklam för sig...

 

Ser inte detta nerkortat ut??

 

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu förstår jag!!

 

forumet kortar ner dem med automatik.

 

Hehe kan förklara varför jag tyckte det såg lustigt ut.

 

Men iaf nu när allt e löst och jag ser fram emot att Emanuel ringer till Christian eller Daniel på kontoret och beskriver sitt problem närmare, så hoppas jag alla e glada o nöjda.

 

Självklart om det är så att han blivit behandlad på felaktigt sätt och använt ett annat namn skall han givetvis få en kompenasationspresent.

 

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen har vi en som Ej läser igenom Alla tidigare inlägg utan bara de senaste

Av alla roliga påhopp jag sett tar nog det där priset.

Jag tror nog att alla som vet var page-up-knappen sitter är kompetenta nog att se hela inlägget precis ovanför det "nedkortade" om det var det ni syftade på, om det nu skulle sett lustigt ut.

 

Det är fullt normalt när man citerar en tidigare talare att man inte citerar in ALLT utan det som är relevant för frågan, det där stinker efterhandskonstruktion.

 

Edit: Men jag håller med om att det är fullt normalt att man undertecknar med namn (och företagsnamn) men skriver i 1:a person plural när man skriver som representant för ett företag.

[inlägget ändrat 2003-08-10 19:57:01 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fatta då... Jag citerade dig enbart för att påpeka att du kallade dig själv för "vi"... Det fanns liksom ingen anledning till att citera hela inlägget...

 

Vidare skrev du att ni hade fyra betalningssätt men när jag läser på er webb (Om företaget/Allmäna köpvillkor) finner jag endast detta:

 

Förskottsbetalning

Vid beställning skickas en förskottsfaktura ut till konsument som inom rimlig tid skall betalas till säljaren d.v.s. inom ca 20 dagar varefter leverans sker.

 

Däremot nämns postförskott under fraktkostnad... Ett tips kan ju vara att lägga in en rubrik med betalningssätt.

 

/Stefan

___________________________________________________________

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo du har rätt jag skall ta upp det med Christian och Markus på Måndag. Konstruktiv kritik är alltid bra det ger en chans att bättre sig.

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter vad jag vet har själva forumet aldrig kortat ner inlägg. Konstigt. Nåja.

Jag skulle iag aldrig handla av ett förtag som har en sådan kund-attityd. Anfall före försvar. Angrip den kund som klagar. Illvillig debatt är det inte. Detta är inte Allmänna reklamationsnämnden ellr KO. Här har alla rätt att lufta sina åsikter om felaktig behandling. Undrar jag hur många företag som lusläser forumet för att kolla om någon har något att klaga på? Är det inte bättre att göra något åt informationen på företagets sida och förbätra sina kundrelationer lite. Det är trots allt företaget som ska tjäna pengar på kunden och bör bemöta kunden med viss, hövlighet. Firmor finns det många av.

Bara en reflektion:)

------

MVH//Lena Marie

Anmäler själv inlägget och ber att få det flyttat från mobiltelefoner!

 

[inlägget ändrat 2003-08-10 20:25:48 av Lena Marie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmäler själv inlägget och ber att få det flyttat från mobiltelefoner!

Lena Marie,

Det kommer att flytta sig själv då databaserna uppdateras. Just nu verkar det vara ett stopp i den processen. Titta på t.ex. Senast obesvarade. Där finns flera som är besvarade och där saknas ett antal trådar som inte är besvarade. Inläggen under skribentlistorna är heller inte uppdaterade.

 

Vad gäller kärnfrågan i denna tråd, så har jag tittat på företagets info, men kan ingenstans hitta deras organisationsnummer. Om det stämmer så tycker jag det är skumt, och det skulle aldrig falla mig in att handla från dem, hur bra priser de än erbjuder. Och deras ogrundade beskyllningar har ännu inte ursäktats.

 

[inlägget ändrat 2003-08-10 20:51:25 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Efter kontroll med vår kontakt på IDG så visade det sig att den kortar ner inläggen , Men självklart har du rätt på de övriga punkterna och vi tar till oss din konstruktiva kritik om det generella var riktat mot oss.

 

Vi hoppas ni har förståelse för våra tidiga inlägg då vi ej hittar den kund som påstår sig ha handlat hos oss och som hänvisar en kund till annan butik.

 

Och ber om ursäkt om något kan ha misstolkats av Oss/Er.

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsh, det finns inget som kortar ner inläggen - det är bara inbillning...

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då kan ju någon anmäla clicken:

Vilket leder misstankar om illvilligt förtal eventuellt underminering. Vi kan komma att vidta rättsliga åtgärder om denna misstanke blir allt för stark.

------

MVH//Lena Marie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Ok om det var otydligt skrivet så är det inte inläggen i sig utan om man läser tidigare disskussion så gäller det citaten.. dvs de inlägg man refererar till.

 

Iaf önskar jag alla en riktigt trevlig start på nästkommande vecka och hoppas den blir solig!!

 

MVH

 

Håkan

Clickontime AB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...