Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Kazaa ?

KjellGunnarsson

Recommended Posts

KjellGunnarsson

Man hittar ju mycket här men fan i helvete (förlåt, Gud) måste det innebära så mycket skit som man inte kan stänga av ? Har försökt men då flippar hela programmet ur. Det sägs att Kazaa 2,4 är mindre infekterat med reklam etc men jag hittar ingen bra plats att ladda ner det. Försökt Cnet m.fl. men det vill sig inte. Tidigare fungerade Galaxy jättebra men dom har väl gett upp andan nu ?

Någon bra annan sajt där man kan ladda ner musik utan att bli mördad l å n g s a m t av reklam ?

Festina lente

KjellGunnarsson

Jo jag vet att det är stor skillnad på dom olika versionerna men på Cnet finns bara den senaste versionen 2,5 och den vill jag fan inte ha. Så vad göra ?

Som jag sa, kör Kazaa Lite. Det är inte släkt med Kazaa och är spyware-fri.

http://www.kazaalite.tk/

Edit: Förresten, det här var inte ett försök att uppmana till piratkopiering utan ett försök att minska användningen av det program som sprider mest spyware och skit av dem alla, Kazaa

[inlägget ändrat 2003-07-31 23:09:58 av fhe]

CJ Björkdahl

Kazaa Lite är visst släkt med Kazaa.

Jag är rätt säker på att det är en crackad version.

(inte fristående alltså)

Note: The information transmitted in this Notice is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.

(min nya hälsningsfras)

Kazaa Lite är visst släkt med Kazaa.

Jo, den pratar ju samma protokoll och du har helt rätt, från början är det en modifierad version. Jag menade mer att den inte hade med Kazaa att göra såtillvida att man inte lär hitta den på Kazaa:s hemsida som en ny version (eller på CNet som en Kazaa-version).

(slarvigt skrivet av mig)

[inlägget ändrat 2003-07-31 23:22:25 av fhe]

Sök på google så hittar du flera alternativ där du kan ladda ner Kazaa lite 2.4.1 (2.89MB)

Oops, det var vist många som hann svara under tiden jag rota runt på nätet.

[inlägget ändrat 2003-07-31 23:31:01 av morfar]

Jag gillar Kazaa lite därför att jag måste inte dela ut mer data än vad som ryms på min hårddisk för att kunna komma fram någonstans och få ladda hem nått...

Dessutom är Kazaa Lite *inte* fritt från reklam. Jag får upp popups lite nu och då med reklam när kazaa lite är igång...

/Mirandir

Nix, Kazaa Lite är inte reklamfritt men det är fritt från Spyware, vilket är ett stort plus.

/Stefan

Am I getting smart with you? How would you know? - Dilbert

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...