Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Matrix IRL

CJ Björkdahl

Recommended Posts

CJ Björkdahl

http://www.globetechnology.com/servlet/story/RTGAM.20030725.gtchinajuly25/BNStory/Technology/

Oj vilka datorer!

(Antagligen för att göra kärnvapen med)

Note: The information transmitted in this Notice is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.

(min nya hälsningsfras)

CJ Björkdahl

Ja, filmen (-erna) du vet..

Note: The information transmitted in this Notice is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.

(min nya hälsningsfras)

CJ Björkdahl

Hehe..

I filmen har ju allting tagits över av en stor superdator som genererar VR för hela mänskligheten som är uppkopplad...

Somnat ifrån eller?

Jag somnade faktiskt ifrån Jagad når jag såg den på bio en gång i tiden.. (Svårunderhållen..)

(min nya hälsningsfras)

I filmen har ju allting tagits över av en stor superdator som genererar VR för hela mänskligheten som är uppkopplad...

jag tror snarare att det är IDG som beställt en för att i VR kunna generera Eforum ...

Mmm... måste nog till ett större cluster för att klara av Weylands inlägg :o)

Tror Bill måste blanda in MS i leken för att de skall ha råd då :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...