Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp sökes


Frecke

Rekommendera Poster

Jag vet inte om detta är rätt plats att ställa denna typ av frågor, men jag chansar, för vi behöver verkligen hjälp.

 

Jag är delägare i en mindre firma som nyligen börjat med försäljning över nätet. Vi behöver optimera vår frame-uppbyggda webbsida för sökmotorer och se till att vi hittas.

 

Vi har mailat olika företag om detta men hittils har alla varit svindyra, och vi har ingen möjlighet att betala detta.

 

Jag undrar därför om ni känner till något billigare företag eller om någon här är så duktig på det att vi kan anlita er.

 

Vi behöver dessutom någon som kan animera en banner.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan hjälpa er oxå...men jag, som de flesta andra är dyra.

 

 

"There's no shortcuts to success"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som är intresserade av att hjälpa oss att synas i sökmotorerna eller att fixa en animerad banner kan maila mig på fredrik@himmelriket.se

 

Meddela vad du har att erbjuda och vad du har för erfarenhet.

 

Tack.

/Fredrik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var god maila mig med vad du har att erbjuda och vad du har för erfarenhet.

 

Tack.

/Fredrik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande har inget skickat något. Jag är intresserad av alla som har något att erbjuda rörande ämnet. Ni behöver inte skriva ett långt brev. Anmäl bara ert intresse till min e-postadress. Skriv vilken av sakerna ni kan göra och om ni gjort något liknande tidigare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan maila mig på fredrikhimmelriket.se

 

 

Esuk skrev:

Man kunde inte få ta en titt på sidan innan man säger något?

 

Nu chansar jag vilt, men kan det vara den här sidan..?

 

http://himmelriket.se/

 

Schyssta produkter, kan tänka mig vad som skall animeras..

:)

 

 

 

[inlägget ändrat 2003-07-26 10:45:19 av PPC]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Jag antog att alla förstod att min e-postadress har samma domän som webbsidan.

 

Det som ska animeras är loggan du ser högst upp till vänster på sidan. Hur det ska göras tar vi via mail.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njee. det är en ganska stor skillnad mellan en porrsite och denna. Vi säljer underkläder och sexhjälpmedel främst till kvinnor, på ett seriöst och "mjukare" sätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har hänt en gång. Vi har fått förfrågan om när vi har öppet och om vi har familjerabatt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SYS64738 skrev:

Vafan, det är ju en porrsajt ;)

 

Nej, det tycker jag inte att det är.

 

Inget direkt stötande innehåll.

 

Var det inte Bosse-i-skogen som hade en ad för Rabbit&Pearl på eforumare.nu? Ser ju trevlig ut...

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag skämtade lite därav smileyn på slutet.

Men var går gränsen egentligen? Postar jag en länk till en ren porrsajt på eforum så kommer moderatorn att redigera bort den.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om vi har familjerabatt

 

 

:)

 

Det hade varit något!

 

Men ärligt talat, städad och rumsren sida för att var i den genren.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack. Vi vill absolut inte förväxlas med oseriösa sidor. Vi har inga porrbilder, videos eller telefonlijer. Vi kommer aldrig lägga in popups, äckliga reklambanners och annat som man kan förknippa med en porrsite. Vi säljer helt enkelt bara produkter som råkar vara mer tabu-belagda än andra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot så kan väl domännamnet tillsammans med produkterna vålla en del problem med kyrkliga organisationer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot så kan väl domännamnet tillsammans med produkterna vålla en del problem med kyrkliga organisationer?

 

*ryser*

 

Jag klarar nog inte av å hjälpa till nu, för jag är kass...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu har ingen hört av sig angående sökmotoroptimering. Hjälp oss och tjäna en hacka. Maila till fredrik@himmelriket.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Esuk skrev:

Man kunde inte få ta en titt på sidan innan man säger något?

 

 

Nu chansar jag vilt, men kan det vara den här sidan..?

 

http://himmelriket.se/

 

Esuk, nu skall du läsa inläggen noga och speciellt titta på mailadresserna ... :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu har ingen hört av sig angående sökmotoroptimering. Hjälp oss och tjäna en hacka. Maila till fredrik@himmelriket.se

 

Tror det är för att det är ganska så tråkigt att göra det ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är tråkigt eller inte vet jag inte. Jag vet däremot att vi betalar för det, och pengar är ganska roligt. :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...