Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Zitehosting.com - Webhotell


wigstroem

Rekommendera Poster

Finns det någon här som är eller har varit kund på webhotellet zitehosting.com? Skulle vilja höra lite vad ni tycker, om det är något ni rekomendrar? Har funderat ett tag på att haka på det och köpa deras livstidskonto. Men jag vill ju vara säker på att jag faktiskt får vad jag betalar för, så jag tänkte kolla runt lite först med folk som känner till stället och har lite erfarenhet kring deras werksamhet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom struntade då i att svara på mina frågor. Tror nog inte de är något att satsa på.

 

Vet inte vilka de är. Dom använder samma bilder som ett annat hotell på sin hemsida.

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

just mail supporten har inte varit något problem för mig iaf. dom har nästan alltid svarat inom några minuter eller några timmar eller senast dagen efter.

 

jo, jag också sett det där. vet inte om det är två företag som samarbetar kanske? någon som vet?

 

[inlägget ändrat 2003-07-21 13:12:56 av wigstroem]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också mailat dem då jag ställde lite frågor angående deras server rum. Då var det tyst om dem. hmmmm...märkligt. En anledning varför man ska tänka sig för extra noga angående ZiteHosting:

http://www.webforum.nu/showthread.php?s=7e58f6a8be652fa539e9e92c573883e6&threadid=77891&highlight=zitehosting

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon gav en länk till forumet webforum.nu där det nämdes om företaget 1place2u.com.

 

Detta företaget diskuterades förra veckan. Läs detta!

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=470188

 

lowtek.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...