Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Synpunkter på min sida


Bjorn44

Rekommendera Poster

Istället för att man måste scrolla igenom tycker jag att du kan göra popups (ungefär som inläggs-popupet här på eforum) under projects och scripts så att när man trycker på något av dessa projects/scripts kommer det upp ett nytt (litet) fönster med dessa.

 

Skulle jag inte rekomendera, hatar popups så min popup killer skulle stänga hans fönster och jag skulle tycka att det är en skitsida som stängs ner snabbt som attan...

 

Popups kan vara bra om de används på rätt sätt, t.ex. för att skriva foruminlägg eller lämna små status meddelanden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle jag inte rekomendera, hatar popups så min popup killer skulle stänga hans fönster och jag skulle tycka att det är en skitsida som stängs ner snabbt som attan...

 

Popups kan vara bra om de används på rätt sätt, t.ex. för att skriva foruminlägg eller lämna små status meddelanden.

 

Missförstå mig inte. Det jag menar är inte att det poppar upp en massa småfönster utan att man själv får öppna dessa.

 

lowtek.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lowtek:

 

Jag skulle delat upp texten på fler sidor med länkar mellan, sedan en hel sida med all text för de som vill skriva ut den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...